Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

mikebiker
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 01 sep 2006 23:27

mikebiker 20 jan 2008 22:52

Bikkels!! Ik ben in het schuurtje op de tacx gaan zitten....maar ja, bij ons heeft het dan ook onafgebroken geregend (nijmegen)
Groet,
Mike

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 21 jan 2008 13:22

gister lekker gefietst, 50km tegen de wind in en 50 km knalhard voor de wind aan! heerlijk. wel op mn smoelwerk gegaan door een afsnijdende automobilist. behalve een scheve shifter en pijnlijke linker flank met als toetje een fiks ei op mn elleboog zijn we ok... verder heerlijk gefietst:D
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 21 jan 2008 18:13

125 km vandaag met mijn nieuwe hybridefiets (trek x 500) tussen Oostende en Ieper. Een "beetje" winderig vandaag...gohgoh ! De eerste helft wind op kop en dan vlammen op de terugweg. Genoten hoewel het weer niet droog bleef.
Nog drie dagen verlof...
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 21 jan 2008 18:52

Hier viel het al bij al nog mee, alleen het laatste anderhalf uur nattigheid. De wind was er wel natuurlijk hier aan de kust. Als het goed gaat is wind op kop evengoed genieten als bergop. Morgen ook weer maar ietsje minder vrees ik.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 22 jan 2008 13:54

[quote="Kikkie"]gister lekker gefietst, 50km tegen de wind in en 50 km knalhard voor de wind aan! heerlijk. wel op mn smoelwerk gegaan door een afsnijdende automobilist. behalve een scheve shifter en pijnlijke linker flank met als toetje een fiks ei op mn elleboog zijn we ok... verder heerlijk gefietst:D[/quote]

beschrijving van mn klapper zondag die ik op een ander forum gaf. mischien weer een mooie verse waarschuwing voor iedereen.:

" Zondag reed ik in het schemer donker (met een halve kerstboom aan verlichting overigens!), onderweg van augustinusga(ik weet het, ik weet het) naar groningen over de -welbekende- klinkerweg door zuidhorn. deze specifieke zondag was zeer aangenaam gezien de windkracht 6 die ik in de rug had op de terugweg. enfin, ik reed op mn gemak een km of 40 tegen het uur door zuidhorn, toen een automobilist beslaat DOOR MIJ HEEN rechts af te slaan. bij deze bijzonder nobele actie raakte hij vol mijn voorwiel waardoor mijn fiets naar rechts onder verdween, terwijl mijn lichaam besloot zijn weg rechtuit te handhaven. een aantal (door ene mr. Newton zo mooi beschreven) regeltjes zorgde er echter voor dat mijn route zich naar benden afboog.

na mijn landing stopte de automibilist even om te kijken of ik nog bewoog en reed vervolgens weg. afgezien van een flink ei op mn elleboog en schaaf- en blauwe plekken op mn linker flank ben ik ok. ook mijn fiets is er verbazingwekkend goed vanaf gekomen. even flitste mij de brichten voor de ogen mbt MacIntyre die een week of twee geleden op de zelfde manier minder geluk had... brr anyway, de echte schade zit aan mn kleding, kon bijna mn hele garderobe weggooien, had bijna alles in laagjes aan en het is allemaal stuk. gelukkig heb ik net een nieuwe set kleding van TH besteld. maagoed, let op afslaande auto's, ze schatten je snelheid dikwijls verkeerd in."
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 22 jan 2008 13:58

Alles aan je fiets ok? Ik wilde je net bellen om deze week weer eens een mooi eind te gaan fietsen. Maar ik heb je nummer niet meer! Sms me maar even. Als je tijdelijk onderdelen nodig hebt, laat het maar even weten. Heb nog wel wielen ed liggen. Een broekje of een shirtje mag je ook wel lenen hoor! ;)

Die kleding komt bij elkaar zo boven de honderd euro. Ik zou aangifte doen.

ps. het was toch niet een ijskleurige citroen berlingo of een blauwe Ford Ka? m'n ouders wonen daar ;)


kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 22 jan 2008 16:29

[quote="W0uter"]Alles aan je fiets ok? Ik wilde je net bellen om deze week weer eens een mooi eind te gaan fietsen. Maar ik heb je nummer niet meer! Sms me maar even. Als je tijdelijk onderdelen nodig hebt, laat het maar even weten. Heb nog wel wielen ed liggen. Een broekje of een shirtje mag je ook wel lenen hoor! ;)

Die kleding komt bij elkaar zo boven de honderd euro. Ik zou aangifte doen.

ps. het was toch niet een ijskleurige citroen berlingo of een blauwe Ford Ka? m'n ouders wonen daar ;)

[/quote]

Ik wist het! tuig!... nee hoor, was een opel kroket of zoiets. ik fiets weer veel, dus bel cker maar ff als je gaat. sms je nuzo ff.

[quote="GastheerG"][quote="Kikkie"]na mijn landing stopte de automibilist even om te kijken of ik nog bewoog en reed vervolgens weg.[/quote]

Ik heb wel eens voor minder iemand het ziekenhuis ingeslagen.

Sterkte met dit opzij zetten maar vooral goed dat je met ons deelt hoe kwetsbaar we eigenlijk zijn. [/quote]


ach ja, hij reed weg voor ik er erg in had. hij is niet zn auto uitgekomen... je bent idd gewoon erg kwetsbaar op t fietsje, en soms wordt je weer eventjes met de pootje op de grond gezet.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 22 jan 2008 17:46

[quote="GastheerG"][quote="Kikkie"]na mijn landing stopte de automibilist even om te kijken of ik nog bewoog en reed vervolgens weg.[/quote]

Ik heb wel eens voor minder iemand het ziekenhuis ingeslagen.

Sterkte met dit opzij zetten maar vooral goed dat je met ons deelt hoe kwetsbaar we eigenlijk zijn. [/quote]


Van zoiets krijg ik ook het zuur, het gebeurt spijtig genoeg meer en meer. Ongelooflijk laf. Sterkte verder.

Vandaag zelf weer 130 km gereden op koersfiets in D1 aan 30.8km/h. Het ging verbazend goed, hoewel de wind toch redelijk fors was. Prachtig weer ook, net al lente. Wat mij vooral blij maakt is dat ik eindelijk goed op mijn fiets zit en eindelijk weer kan doorrijden zonder onnodige pijn aan het zitvlak en rug. Zo is fietsen weer plezant :).
Straks is mijn verlof ook gedaan en mag ik weer de stad in met de fiets....de risico's stijgen weer.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 22 jan 2008 20:52

Vanmiddag ATB en MP3( met veel rammstein voor het interval gevoel) Op via Heijen onderlangs maas naar Afferden-oud Bergen-Ayen-Well naar vliegveld Niederrhein in Weeze daarna via Siebengewald naar huis.
Ik had behoorlijke koude voeten omdat de schoenen nog nat waren van zondag.
mooi weertje maar wel wind.
cornelli racing cycles Uden

Plaats reactie