Teld voor mij ook, ik heb geen enkele moeite met die 25 euro, ga eens naar een voetbal wedstrijd. Ik heb vorig jaar mensen hun vrije tijd zien opofferen om half zeven s'morgens om ons de weg tewijzen en verkeer tegen tehouden, en dat bij 1 graad boven nul. Ook was de verzorging onderweg prima van alles was er meer dan genoeg tekrijgen. als het dit jaar weer zo gaat ben ik zeer tevreden.
Gr,
Koos
Amstelgoldrace 2008 (toerversie)
[quote="Speedy Gonzalez"]Fietsliefhebbers,
Wilde dit jaar meedoen, echter was te laat met inschrijven. Ben blij achteraf dat ik me niet heb ingeschreven. Ik lees net de eerste twee reacties van dit onderwerp o.a. van Havana. Fiets liever ook "normale" toertochten zonder zoveel rompslomp. Denk hierbij aan Limburgs Mooiste en Omloop Zuid-Limburg. Daarnaast heb ik een doel om dit of volgend jaar de Marmotte te volbrengen.
[/quote]
Limburgs mooiste zonder rompslomp, ha! Heb hem na voor de 2e keer zeer lang in de file naar het parkeerterrein te hebben gestaan afgezworen. Misschien ff hotelletje pakken de nacht ervoor.....
Wilde dit jaar meedoen, echter was te laat met inschrijven. Ben blij achteraf dat ik me niet heb ingeschreven. Ik lees net de eerste twee reacties van dit onderwerp o.a. van Havana. Fiets liever ook "normale" toertochten zonder zoveel rompslomp. Denk hierbij aan Limburgs Mooiste en Omloop Zuid-Limburg. Daarnaast heb ik een doel om dit of volgend jaar de Marmotte te volbrengen.
[/quote]
Limburgs mooiste zonder rompslomp, ha! Heb hem na voor de 2e keer zeer lang in de file naar het parkeerterrein te hebben gestaan afgezworen. Misschien ff hotelletje pakken de nacht ervoor.....
Groet,
Mike
Mike
Idd, LM is ook niet alles. Dit jaar voor het eerst ingeschreven voor de AGR. Onder het motto: je moet het een keer meegemaakt hebben. En erger dan mijn ervaringen tijdens de Ronde van Vlaanderen kan het toch niet worden. Toen werden we tijdens de beklimming van de Muur van Geraardsbergen twee keer tegen gehouden, omdat het anders te druk zou worden boven op. Daar doe ik dus niet meer aan mee. Misschien dat ik er na de komende AGR net zo over denk . Maar we gaan met z'n vijven de 100km rijden. Voor mijn vriendin wordt het de eerste keer dat ze zo'n afstand rijdt en in Limburg komt met de racer. Ik ben benieuwd, maar heb er alle vertrouwen in dat ze het er goed vanaf gaat brengen!!!
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...