Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het grote ergernissen toppic.

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 14 feb 2011 17:05

Maar of ze altijd voorrang krijgen is een ander verhaal........

Afbeelding
mijn Flickr

mr.chrono
Forum-lid

mr.chrono 14 feb 2011 17:08

Niet iedereen weet het, van die voorrang.

fructus
Forum-lid

fructus 14 feb 2011 19:49

Dieu!

Ik heb ze gisteren ook allemaal gehad. 55+, gezinnen met kinderen, honden met lijn, honden zonder lijn, invalidenwagentjes, afsnijdende auto's, the lot. En hoewel ik hun potentie tot ergernis onderschrijf, ondervond ik de gehele rit geen enkele ergernis. Had wellicht wat te maken met het feit dat het een van de eerste ritten sinds een half jaar was :)

Geef me een maandje en ik knal weer uit elkaar van al dat kl#tevolk op de weg ;)
The truth is rarely pure and never simple � Oscar Wilde

Wilier La Triestina � Ultegra SL

mrbolshoi
Forum-lid

mrbolshoi 15 feb 2011 14:10

@ Corniel,

Dat vind ik persoonlijk onzin, hoewel het niet mag, bel ik alijd even voordat ik inhaal. Dan weten de mensen dat ik er aan kom en schrikken ze zich niet helemaal het leplazurus.

roob72
Forum-lid

Gebruikersavatar roob72 15 feb 2011 14:36

[quote="Yoda"][quote="daPOKER"]
- Oakley's bij mensen die ouder zijn dan 30
[/quote]

Shit.. ben 34, hophop dan maar een Magnum P.I. bril[/quote]

Zo'n Oakley als Lemond in de jaren tachtig op z'n neus had mag toch wel bij 'bejaarden' van dertig-plus? : P
Wilier Granturismo

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 15 feb 2011 14:56

[quote="Roob72"][quote="Yoda"][quote="daPOKER"]
- Oakley's bij mensen die ouder zijn dan 30
[/quote]

Shit.. ben 34, hophop dan maar een Magnum P.I. bril[/quote]

Zo'n Oakley als Lemond in de jaren tachtig op z'n neus had mag toch wel bij 'bejaarden' van dertig-plus? : P[/quote]

Die zijn nog fouter dan fout... dus dat is dan meer een fashion-statement en kan inderdaad dan weer wel.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

geer
Forum-lid

geer 15 feb 2011 15:12

[quote="jaapieo"]+1,
KUN JE NIET BELLEN!!
eens een bel gemonteerd.....
KUN JE NIET EVEN ROEPEN?!!!

En bij vriendelijk verzoeken even aan de kant te gaan blijft de grijze plaag vol genoegen met z'n 2en naast elkaar wring je je er inmiddels boos geworden maar bij langs, krijg je de meest walgelijke dingen over je heen![/quote]

Tot mijn schaamte heb ik er zondag een: "houd je bek ouwe l#l, vieze teringl#@er" uitgegooid. Het was echt genoeg. Bellen, vragen, roepen, smeeken, schreeuwen, bidden; het maakt geen zak uit! Je bent als wielrenner toch de sjaak. Ik had toch netjes moeten blijven en daar baal ik van...

troettroet
Forum-lid

troettroet 15 feb 2011 15:18

Ergernis: mensen die zeggen "dan heb ik zoiets van". Het slaat nergens op! Je kunt deze woorden altijd weglaten zonder de betekenis van de zin te veranderen. Het is gewoon een interessante manier om "eeeeeeeeeeh" te zeggen.

Verder: topics die beginnen met een interessante vraag waarop de reactie vervolgens is:

In 1952 werd hier ook al een keer een vraag over een racefiets gesteld, daar is een apart topic voor en deze draad gaat op slot! Kun je niet op google kijken!

Waarna een lange discussie volgt over wat er wel en niet in een topic gezegd mag worden.

L'enfer c'est les autres

geer
Forum-lid

geer 15 feb 2011 15:20

Hihihi...1952! Geestig.

Maar deze ergenis is al een keer aan de orde geweest, kun je de volgende keer de zoekfunctie gebruiken ajb...ik bedoel....:D:D:D

ijzerenbriek
Forum-lid

ijzerenbriek 16 feb 2011 14:09

Ik sta voor het rood stoplicht. Het wordt groen en ik vertrek. Op dat moment steken 4 Benidorm bastards waarvan 2 in een rolstoel de weg over. Ik zeg op een beleefde toon: volgens mij is dat rood en wijs naar het rode voetgangertje. Krijg ik weet niet wat naar mijn hoofd geslingerd.
Dan heb ik zoiets van wat gaat er in jullie hoofd om, je loopt willens nillens door het rode stoplicht, je wordt er dan nog niet eens agressief of bruut attent op gemaakt maar dan moet je toch opvliegen??!!! Tja, hoe zouden die twee in de rolstoel beland zijn denk ik dan?
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

evrieselaar
Forum-lid

evrieselaar 16 feb 2011 14:27

Mee eens, ik ben meerdere keren bijna tegen het asfalt gegaan door een oudere in een rolstoel of scootmobiel die ineens de weg op kwam of ineens naar links/rechts schoot..

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 16 feb 2011 17:41

Die bejaarden van tegenwoordig!

Plaats reactie