Polar CS600
Ik heb net de cs600 op de fiets geinstalleerd. Hartslag werkt prima alleen ik krijg geen snelheidsmeting! Ik heb de sensor als in de gebruiksaanwijzing via 'teach' geinstalleerd maar ik krijg maar geen meting? De magneet zit echt op 1mm van de sensor en ik zie ook (al is het afentoe) het rode lichtje oplichten.
Kent iemand dit probleem?
Volgens de winkel waar ik hem heb gekocht ligt het dus aan de afstand tussen magneet en sensor maar ik zou het knap vinden als iemand er een speld tussen kan krijgen!
Kent iemand dit probleem?
Volgens de winkel waar ik hem heb gekocht ligt het dus aan de afstand tussen magneet en sensor maar ik zou het knap vinden als iemand er een speld tussen kan krijgen!
En je hebt de snelheidssensor eerst geinitialiseerd (ik weet de term van de handleiding niet meer vanbuiten).
In mijn handleiding stond wel dat het niet nodig was met de sensor die bijgeleverd was, maar ik heb het otch moeten doen eer ik de snelheid op mijn Polar kreeg. Idem dito voor de trapfrequentie. Hartslagband was geen enkel probleem
In mijn handleiding stond wel dat het niet nodig was met de sensor die bijgeleverd was, maar ik heb het otch moeten doen eer ik de snelheid op mijn Polar kreeg. Idem dito voor de trapfrequentie. Hartslagband was geen enkel probleem
-
- Forum-lid
Fietstijd
Als ik na een rit de gegevens bekijk zie ik alleen de duur van een toch of training, maar niet de werkelijke fietstijd. Is dit nog ergens terug de zien, of moet je bij elke pauze op stop drukken en later op continue als je een tocht hervat? En hoelang kun je hem in de pauzemodus laten staan?
Als ik na een rit de gegevens bekijk zie ik alleen de duur van een toch of training, maar niet de werkelijke fietstijd. Is dit nog ergens terug de zien, of moet je bij elke pauze op stop drukken en later op continue als je een tocht hervat? En hoelang kun je hem in de pauzemodus laten staan?
-
- Forum-lid HC
[quote="vincentvis"]Fietstijd
[/quote]
Als een de handleiding proberen te lezen? :p
[/quote]
Als een de handleiding proberen te lezen? :p
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Ja
-
- Forum-lid HC
Alleen WIND