Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 02 Februari 2007
Hey hebt jij dan geen overschoenen ik heb die van Pro en ze geven je lekker warme tenen . Ook heb ik van die inlegzooltjes in mijn schoentje kost niet veel en zit toch lekker warm.Ik heb ze gehaald bij Deichman jij zit toch ook vlak aan de grens dus dan zul je wel weten welke schoenzaak ik bedoel.
Heb ik NEOS, maar ook overschoenen heb ik met de betere merken nog ijskoude voeten (vooral tenen ), als het kouder dan ca 6°C is. Hoogstens eskimo laarzen kunnen uitkomst bieden Ik kan heel slecht tegen kouder weer. Ben meer een warm weer fietser.
Vandaag gefietst in 2007?
Ik ben vandaag voor het eerst dit jaar met de racer weggeweest , 93 km in D1 . Valt niet mee om je snelheid aan je hartslag aan te passen , want je ben snel geneigd te hard te willen. Gemiddelde 24,4 km/u , gemid HS 128 . Het weer : droog , fris en toch redelijk wat wind . Wegen waren droog maar niet altijd vrij van rotsooi.
Morgen weer op de ATB , toertocht met start in Gennep , door de Maasduinen , het gebied van NEOS.
Morgen weer op de ATB , toertocht met start in Gennep , door de Maasduinen , het gebied van NEOS.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
vanmiddag lekker een beetje in een waterig zonnetje gefietst onderlangs de maas en door het gebied van de toertocht van morgen.1:15
Helaas heb ik nachtdienst . Dus haald het morgen niks uit , de omgevallen bomen op de route zij eigenlijk grotendeels verwijderd dus wens ik een ieder eeen leuke toertocht morgen in mijn achtertuin
Helaas heb ik nachtdienst . Dus haald het morgen niks uit , de omgevallen bomen op de route zij eigenlijk grotendeels verwijderd dus wens ik een ieder eeen leuke toertocht morgen in mijn achtertuin
cornelli racing cycles Uden
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vandaag heerlijk fietsweer. Beetje lentegevoel. Ik moest voor mijn werk, basisschool groep 4/5 wat klaarleggen. en wat nakijken. Ben dus maar op en neer naar Griendtsveen gefietst (mijn school ligt namelijk in dit prachtige dorpje in de Peel). Op de terugweg de route voor de jaarlijkse "RUN-ATB"-wedstrijd van Lopersgroep Deurne verkend. De pijlen hangen er altijd al de dag van tevoren. Goede zet, want de route was weer behoorlijk anders dan vorig jaar. Nou maar hopen dat het vele trainen effect heeft gehad.
Ik ben vandaag 150 km geweest, van oosterhout naar Philipsdam en terug.
4 uur en 45 minuten. Lekker weer en wienig wind gehad.
4 uur en 45 minuten. Lekker weer en wienig wind gehad.
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
jep vandaag met het heerlijke op de mtb gezeten vaste route nijmegen gedaan dus om en nabij 50km op mtb incl. van huis naar de route= 2x 8km
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Wie vandaag niet gefietst heeft moet wel een heel goed excuus hebben gehad!!! Tsjonge jonge..wat een heerlijk weer zeg! Ook ik kon de verleiding niet weerstaan. Ikwas van plan eigenlijk niet te fietsen omdat ik morgen ook van de hut af ben (Landal ATB Toertocht Hoenderloo).. en je moet thuis ook alles te vriend houden... Maar toch, heel ekkes de racer van stal gehaald, overigens de 2e x dit jaar, klein rondje van 60 km, en stuk over de postbank, HF 119 gem. max HF 150. 27,5 km/u gem Morgen lekker knalle op de ATB (met sticker en inschrijvingsbewijs) Schijnt een aardige veldrit te worden, hier en daar liggen nog wat omgewaaide bomen op het parcours
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
Heerlijk weer vandaag. Ook op de MTB, wel over de "harde"weg. Nijmegen, Grave, Zeeland, Venray, Well, Weeze, Goch, Reichswald, Groesbeek. 135 km
Vanochtend vroeg uit de veren. Zat om 07:00 op de fiets....was best koud
Ondanks de kou en donker (wat later overigens overging in een heeeerlijk morgenzonnetje) toch 124 km afgewerkt met 33.6 gemiddeld. Behoorlijk doorgeragt. Daarna werken....was niet zo'n succes....
Morgen lekker naar de Posbank, ik hoop op net zo'n weertje als vandaag.
Ondanks de kou en donker (wat later overigens overging in een heeeerlijk morgenzonnetje) toch 124 km afgewerkt met 33.6 gemiddeld. Behoorlijk doorgeragt. Daarna werken....was niet zo'n succes....
Morgen lekker naar de Posbank, ik hoop op net zo'n weertje als vandaag.
7 uur op de fiets zie ik mijzelf niet zo snel doen...
Heb gisteren en vandaag een mooi racefietstochtje gemaakt. Gisteren 45 kilometer,
vandaag - vanwege het prachtige weer (tja, gisteren ben ik geen enkele wielrenner tegengekomen....) - 60 kilometer gefietst. Vertrokken klokke twaalf. Leuk tochtje o.a. langs de IJsseldijk: via Oene naar Nijbroek, Terwolde, Welsum, Veessen, Vorchten, Marle, Werven, Wapenveld-Hattem en naar huis. Gemiddelde was 29 km/h, hartslag viel wel mee (gem. 170, max. 190).
Misschien dat ik morgen ook nog een eindje ga fietsen. Hangt van mijn lichamelijke status af...
Heb gisteren en vandaag een mooi racefietstochtje gemaakt. Gisteren 45 kilometer,
vandaag - vanwege het prachtige weer (tja, gisteren ben ik geen enkele wielrenner tegengekomen....) - 60 kilometer gefietst. Vertrokken klokke twaalf. Leuk tochtje o.a. langs de IJsseldijk: via Oene naar Nijbroek, Terwolde, Welsum, Veessen, Vorchten, Marle, Werven, Wapenveld-Hattem en naar huis. Gemiddelde was 29 km/h, hartslag viel wel mee (gem. 170, max. 190).
Misschien dat ik morgen ook nog een eindje ga fietsen. Hangt van mijn lichamelijke status af...