prorace
Klopt. Maar de prijs is niet echt competitief.
Een Rose Backroad GRX Di2 komt op 3600. Een Orbea Terra op 4700.
Dan is dit toch echt te veel.
Een Rose Backroad GRX Di2 komt op 3600. Een Orbea Terra op 4700.
Dan is dit toch echt te veel.
-
- Forum-lid
Wie kent het cyclocross model maniki, vind er niets van op internet. Is model met V-brakes.
-
- Forum-lid
dat is hem, die heb ik gekocht zocht wat meer informatie
Dat is in ieder geval geen gevalletje "iedere trap is raak"...
Frame zal weinig mis mee zijn maar met de ontbrekende onderdelen en zo te zien normale V-brakes i.p.v. mini V's of cantilevers gaat er toch nog wel wat geld tegenaan voordat je een kant en klare fiets hebt.
Frame zal weinig mis mee zijn maar met de ontbrekende onderdelen en zo te zien normale V-brakes i.p.v. mini V's of cantilevers gaat er toch nog wel wat geld tegenaan voordat je een kant en klare fiets hebt.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
had ik rekening meegehouden, ga er gewoon leuke gravil/offroad van maken, betaalde prijs kon ik niet voor sukkelenErnie C. schreef: ↑20 mar 2023 11:13 Dat is in ieder geval geen gevalletje "iedere trap is raak"...
Daar zijn het prima fietsjes voor. Ik heb een Ridley Crossbow gehad, die is volgen mij ook als Prorace verkocht geweest maar wel een ander frame dan dit. Het zijn eenvoudige, degelijke frames.
Zeker voor gravelracen op het vlakke, zonder spannene MTB-parcours- en bikepackambities kun je daar prima je kilometers mee maken.
Zeker voor gravelracen op het vlakke, zonder spannene MTB-parcours- en bikepackambities kun je daar prima je kilometers mee maken.
Campagnolo Ultra Dork
Van de boom geplukt waarschijnlijk. Vruchtbare grond in Limburg.
Nee, Uiteraard konen ze uit Azië maar bij een aantal modellen, zeker de crossers hebben ze zelf toch een flinke vinger in de pap gehad bij het ontwikkelen ervan.
Nee, Uiteraard konen ze uit Azië maar bij een aantal modellen, zeker de crossers hebben ze zelf toch een flinke vinger in de pap gehad bij het ontwikkelen ervan.
Campagnolo Ultra Dork
Net even zitten kijken op de Prorace website naar het Randa model.
Ik dacht, die komt me bekend voor... Lijkt het gewoon een Yishun R086-D..
Wel zeer triest dat ze zichzelf als op en top Belgisch merk profileren en zelfs claimen dat ze ingenieurs hebben die hun modellen bedenken... Raar staaltje marketing.
Ik dacht, die komt me bekend voor... Lijkt het gewoon een Yishun R086-D..
Wel zeer triest dat ze zichzelf als op en top Belgisch merk profileren en zelfs claimen dat ze ingenieurs hebben die hun modellen bedenken... Raar staaltje marketing.
- thestudent
- Forum-lid HC
Is dit nieuws? Prorace is al jaren een pure open-mould verkoper. En ik zie ze ook nog eens erg weinig tegenwoordig.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!