Time
Erg mooi. Maar een "modern" klassiek stuur, zoals een Ritchey Neoclassic, staat toch wel 10x mooier. En van die Time stuurpen ben ik ook geen fan. Verder: top. Mocht je dat frame ooit kwijt willen, weet je me te vinden
Dag mensen,
Rijd sinds februari op een time fluidity.
Ik vind het zeer prettig rijden!
Zonder dat ik het idee heb mijn krachten te verspillen
is het een zeer comfortabel frame.
Ben in Lyon in de fabriek op bezoek geweest. Erg mooi
om te zien hoe er van eerst klosjes carbon garen uiteindelijk
fietsen gemaakt worden. Prachtig!
Je ziet ze in nederland inderdaad (te) weinig rondrijden, onbekend maakt onbemind?
de prijs? of het idee dat een race fiets per se italiaans moet zijn?
veel fietsplezier,
nico.
Rijd sinds februari op een time fluidity.
Ik vind het zeer prettig rijden!
Zonder dat ik het idee heb mijn krachten te verspillen
is het een zeer comfortabel frame.
Ben in Lyon in de fabriek op bezoek geweest. Erg mooi
om te zien hoe er van eerst klosjes carbon garen uiteindelijk
fietsen gemaakt worden. Prachtig!
Je ziet ze in nederland inderdaad (te) weinig rondrijden, onbekend maakt onbemind?
de prijs? of het idee dat een race fiets per se italiaans moet zijn?
veel fietsplezier,
nico.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Toch een Time topic hier
Een paar maanden geleden kocht ik dit Time VX Special Pro frame:
Inmiddels heb ik dit frame opgebouwd met een tijdelijke groepset op om het frame te testen. De eerste ritjes zijn inmiddels achter de rug en het frame rijdt werkelijk voortreffelijk!
Een paar maanden geleden kocht ik dit Time VX Special Pro frame:
Inmiddels heb ik dit frame opgebouwd met een tijdelijke groepset op om het frame te testen. De eerste ritjes zijn inmiddels achter de rug en het frame rijdt werkelijk voortreffelijk!
Laatst gewijzigd door wielklem op 14 nov 2020 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Erg mooi!
Ik heb zelf een VXR gehad, inmiddels weer verkocht wegens ruimtegebrek. Reed fantastisch. Ik zou er wel een normale stuurpen opzetten trouwens, verder gewoon een plaatje!
Ik heb zelf een VXR gehad, inmiddels weer verkocht wegens ruimtegebrek. Reed fantastisch. Ik zou er wel een normale stuurpen opzetten trouwens, verder gewoon een plaatje!
Kameraad van mij heeft vorig jaar dezelfde fiets gekocht (met Dura-Ace wel), ook met de 'speciale' stuurpen (eerste koersfiets voor hem, slechts 400€ betaald en ziet er zo goed als nieuw uit)
Hij is er ook heel erg tevreden van. En nog steeds een erg mooie fiets IMHO
Hij is er ook heel erg tevreden van. En nog steeds een erg mooie fiets IMHO
Prachtige VXR Havana! Heb je die laten overspuiten?
En ik deel jullie mening over de stuurpen, ondanks dat hij echt bij dit frame hoort vind ik het ook geen optisch fraai onderdeel. Die ga ik op termijn wel vervangen. De hoeveelheid spacers is ook een kleine doorn in het oog maar de moed om de zaag in de vork te gaan zetten moet ik nog even verzamelen.
En ik deel jullie mening over de stuurpen, ondanks dat hij echt bij dit frame hoort vind ik het ook geen optisch fraai onderdeel. Die ga ik op termijn wel vervangen. De hoeveelheid spacers is ook een kleine doorn in het oog maar de moed om de zaag in de vork te gaan zetten moet ik nog even verzamelen.
Ik heb 'm inderdaad laten overspuiten, omdat het wit in de originele lakwerk geel was geworden. Daarbij vond ik het originele spuitschema te druk (16 Time logo's meen ik). Helaas is het spuiten niet uitgevoerd zoals ik wilde, waardoor ik er toch niet happy mee was
Mooi! De stuurpen is niet de fraaiste, maar hoort er natuurlijk wel bij. Lastig... een heel neutrale gewone kan natuurlijk ook.
Welke definitieve groepset heb je in de gedachten?