Je langste solorit
Opgezweept door het enthousiasme van .Jeroen. vandaag mijn langste solorit maar eens uitgebreid van 252km naar 311km.
Eigenlijk wel pittig om een dergelijke afstand solo te doen vooral wanneer je de laatste 70km de wind vol op je snufferd hebt.
311km
28,5km gem.
10 uur en 55 min op het zadel gezeten.
Geconsumeerd onderweg:
5 bidons water
1 flesje aquarius
2 colaatjes
1 appelpunt met slagroom
3 repen isostar
1 evergreen
1 krentenbol met suiker
1 mars
Eigenlijk wel pittig om een dergelijke afstand solo te doen vooral wanneer je de laatste 70km de wind vol op je snufferd hebt.
311km
28,5km gem.
10 uur en 55 min op het zadel gezeten.
Geconsumeerd onderweg:
5 bidons water
1 flesje aquarius
2 colaatjes
1 appelpunt met slagroom
3 repen isostar
1 evergreen
1 krentenbol met suiker
1 mars
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Eigenlijk heb ik dit wel samen met een maatje gefietst maar we hebben lekker zitten ouwehoeren onderweg. Als voorbereiding van de cape epic stond er veel duurtraining op het programma.
Vriend van ons moeder woont in baarle nassau wat hier zo'n 80km vandaan is.
Dus bij de eerste zonnestralen deze lente maar gepland dat we er naartoe zouden fietsen.
In veghel pikte mijn maatje aan en toen richting de goede kant op richting baarle nassau.
Met een flinke omweg er naartoe gefietst want we waren een keer de route kwijt, we hebben wel allebij een garmin thuis liggen maar natuurlijk zo eigenwijs als we zijn die niet gemonteerd omdat we de weg toch wel vinden en je op deze manier eigeinlijk op de mooiste plekjes komt. In baarle nassau gegeten bij de vriend van ons moeder en even wat gebuurt, en toen weer terug. Mijn maatje nam eerder de afslag weer richting veghel en ik fietste door naar huis. In het dorp aangekomen had ik 199km op de teller. Tja dan krijg je het idee dat een 2 vooraan toch leuker staat want de 1 heb je al vaak zat gezien dus maar weer een blokje om. In totaal 214 km wat toen ook genoeg was, zeker omdat het al donker begon te worden en ik de dag ervoor zo'n 100km getraint had met de atb in groesbeek.
Vriend van ons moeder woont in baarle nassau wat hier zo'n 80km vandaan is.
Dus bij de eerste zonnestralen deze lente maar gepland dat we er naartoe zouden fietsen.
In veghel pikte mijn maatje aan en toen richting de goede kant op richting baarle nassau.
Met een flinke omweg er naartoe gefietst want we waren een keer de route kwijt, we hebben wel allebij een garmin thuis liggen maar natuurlijk zo eigenwijs als we zijn die niet gemonteerd omdat we de weg toch wel vinden en je op deze manier eigeinlijk op de mooiste plekjes komt. In baarle nassau gegeten bij de vriend van ons moeder en even wat gebuurt, en toen weer terug. Mijn maatje nam eerder de afslag weer richting veghel en ik fietste door naar huis. In het dorp aangekomen had ik 199km op de teller. Tja dan krijg je het idee dat een 2 vooraan toch leuker staat want de 1 heb je al vaak zat gezien dus maar weer een blokje om. In totaal 214 km wat toen ook genoeg was, zeker omdat het al donker begon te worden en ik de dag ervoor zo'n 100km getraint had met de atb in groesbeek.
A bad day on the bike is better than a good day at work.
-
- Forum-lid
[quote="herbawife"]139km Wommelgem- Knokke via Hulst, Terneuzen, Breskens.
[/quote]
Mooie route als je langs Waterlandkerkje rijdt!
[/quote]
Mooie route als je langs Waterlandkerkje rijdt!
-
- Forum-lid
langste rit was tijdens de vorige editie van de AGR. 150 kilomter in bijna 9 uur. inclusief 2 lekke banden.
je moet niet de berg maar jezelf overwinnen
Gisteren 105 km op de teller...
Eerste 75 km over glooiend landschap met redelijk weer.
Laatste 30 km waren volledig vlak, pal tegen de (vrij forse) wind in met een aantal flikse regenbuien...
Misschien toch in het vervolg eerst vertrekken wind op zodat ik tijdens het terugkomen windaf heb (zoals mijn vrouw dat doet)
Eerste 75 km over glooiend landschap met redelijk weer.
Laatste 30 km waren volledig vlak, pal tegen de (vrij forse) wind in met een aantal flikse regenbuien...
Misschien toch in het vervolg eerst vertrekken wind op zodat ik tijdens het terugkomen windaf heb (zoals mijn vrouw dat doet)
-
- Forum-lid
170 KM
Tengusa 3K fullcarbon