Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 03 Juli 2006
Van 2 naar 5, het was een off-day gisteren. Vandaag er weer helemaal tegenaan
Vandaag gestabiliseerd
De gegevens staan dus weer online.
Tour de France Pool
Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 04 Juli 2006
Dekker naar huis, Valverde naar huis, ik kan ook naar huis met mijn pool.. nog maar 7 renners over en de tour is net begonnen..
Je hebt ook nog reserves
Dekker naar huis, Valverde naar huis, ik kan ook naar huis met mijn pool.. nog maar 7 renners over en de tour is net begonnen..
Je hebt ook nog reserves
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Quoten: Origineel geplaatst door Antoni op 04 Juli 2006
Je hebt ook nog reserves
waarvan een zonder tanden
Je hebt ook nog reserves
waarvan een zonder tanden
Train ze!
Quoten: Origineel geplaatst door Antoni op 04 Juli 2006
Je hebt ook nog reserves
tja Valverde was een beetje mijn favoriet na het doping gezeik, nu hij eruit ligt en ook al mijn reserves niet bleken te starten kan ik mijn pool met nog maar 9 man vergeten
de meeste renners in mijn ploeg heeft iedereen wel, dus een extra troef heb ik niet meer echt...
Je hebt ook nog reserves
tja Valverde was een beetje mijn favoriet na het doping gezeik, nu hij eruit ligt en ook al mijn reserves niet bleken te starten kan ik mijn pool met nog maar 9 man vergeten
de meeste renners in mijn ploeg heeft iedereen wel, dus een extra troef heb ik niet meer echt...
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>