Jullie hebben geluk, ik slaap bij mijn schoonouders in Maasmechelen. Ik maak Big Rosa wel wakker in van de Valk...haha
tot Zaterdag. Ps hoe laat vertrekt iedereen? (mn de 150 km deelnemers)
Greetz Janus Mannimo
Forumshirtdragers in de Amstel Gold Race
Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 13 April 2006
Jullie hebben geluk, ik slaap bij mijn schoonouders in Maasmechelen. Ik maak Big Rosa wel wakker in van de Valk...haha
Greetz Janus Mannimo
Ik had even topic moeten doorlezen excuus voor mn vraag....ik vertrek nara alle waarschijnlijkheid wel vroeger. Neem forumshirt wel mee, maar of ik het draag hangt af van ontwikkeling die dag. Ik hou namelijk van strakke shirts en de maatvoering van forumshirt is bij mij niet zodanig dat ik hier 3 lagen onder wil dragen
Janus mannimo
Greetz Janus Mannimo
Ik had even topic moeten doorlezen excuus voor mn vraag....ik vertrek nara alle waarschijnlijkheid wel vroeger. Neem forumshirt wel mee, maar of ik het draag hangt af van ontwikkeling die dag. Ik hou namelijk van strakke shirts en de maatvoering van forumshirt is bij mij niet zodanig dat ik hier 3 lagen onder wil dragen
Janus mannimo
ik fiets ook
Mag ik jullie allemaal heel veel plezier toewensen. Ik had graag meegewild maar dit komt te vroeg me. Ik hoop dat jullie mooi weer hebben en dat jullie er van mogen genieten.
Vooral degene die voor het eerst een dergelijke tocht rijden. Zet 'm op.
Lijkt me wel heel leuk om verslagen, foto's en (goede) ervaringen te lezen.
Succes allemaal!!!!!!
Succes allemaal!!!!!!
Quote: Origineel geplaatst door Cas* op 12 April 2006
Ik ga er niet bij zijn (blessure) maar verwacht toch op z'n minst een uitgebreide fotoreeks!!
Ik ben er ook niet bij (gelukkig niet door blessure), maar ook ik verwacht een fotoreeks van alle forumers die rijden!!
Ik ga er niet bij zijn (blessure) maar verwacht toch op z'n minst een uitgebreide fotoreeks!!
Ik ben er ook niet bij (gelukkig niet door blessure), maar ook ik verwacht een fotoreeks van alle forumers die rijden!!
Big Rosa,
Ik zat te denken, waarom plaats jij toch niet een 39 als je zoveel moeite heb met die heuvels, je rijdt nu toch met een 42 ?Heb je misschien ook wat minder last van kramp dan.
Of is er een rede waarom jij dat (nog) niet doet ?
tot overmorgen
Ik zat te denken, waarom plaats jij toch niet een 39 als je zoveel moeite heb met die heuvels, je rijdt nu toch met een 42 ?Heb je misschien ook wat minder last van kramp dan.
Of is er een rede waarom jij dat (nog) niet doet ?
tot overmorgen
Ik heb mijn set ook aangepast. Ik dacht dat ik er al een 39 op had zitten maar dat bleek een 42 te zijn
Nu dus een 39.
Achter een 26 geplaatst. Hier moet ik het mee doen.
Zou het hiermee gaan?
@ chub : bedankt ik ben nog volgens mij nog meer opgewonden als bij die andere 1e keer
Nu dus een 39.
Achter een 26 geplaatst. Hier moet ik het mee doen.
Zou het hiermee gaan?
@ chub : bedankt ik ben nog volgens mij nog meer opgewonden als bij die andere 1e keer
CC, agr 100; limo 100
Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 13 April 2006
Mag ik jullie allemaal heel veel plezier toewensen. Ik had graag meegewild maar dit komt te vroeg me. Ik hoop dat jullie mooi weer hebben en dat jullie er van mogen genieten.
Succes allemaal!!!!!!
Daar wil ik me volledig bij aansluiten. Veel succes maar vooral veel plezier!! Ik hoop dat jullie het droog hebben/houden en dat de temperatuur hoog genoeg is om in forumkledij te fietsen.
Tenslotte....houdt het allemaal heel!!!
Succes allemaal!!!!!!
Daar wil ik me volledig bij aansluiten. Veel succes maar vooral veel plezier!! Ik hoop dat jullie het droog hebben/houden en dat de temperatuur hoog genoeg is om in forumkledij te fietsen.
Tenslotte....houdt het allemaal heel!!!
-
- Forum-lid
Ja veel plezier allen, ben er zelf ook niet bij (materiaalprobleempjes).
- amclassic-fan
- Forum-lid HC