Gister weer 20km hard gelopen naar mijn werk. Ging wel aardig, maar het blijft wennen om zo vroeg (5.30 uur) mijn nest uit te komen. Daarna lekker douchen en aan het werk. Maar ja als je weer een marathon in een fatsoenlijke tijd wil lopen in het voorjaar moet je toch wat. En mijn meissie zit er niet op te wachten dat ik in het weekend en lange fiets- en looptrainingen doe op zaterdag en zondag. Zo valt het nog goed te combineren.
Vandaag lekker een avondje sportklimmen in de hal. Zal morgen wel weer stijf als een plank wakker worden. Eens zien of ik dan nog zin heb in de looptraining.
Vandaag maar weer 40km gefietst.
Andere sporten gedaan vandaag?
Iedere ochtend train ik met mijn oogleden. Eerst links 10x open en dicht dan rechts. Oefening las ik in handleiding voor ambtenaren alvorens aan de slag te gaan.
Ga volgende week Woensdagmiddag naar Fitness 60-plus.Spinning, roeien, fietstraining en nog meer van dat fraais. Ben benieuwd. Mij te koud om op nu de fiets te gaan zitten blauwbekken,...eh blauwtenen bedoel ik.
Als ik moet geloven wat men belooft met Spinning dan kom ik over een paar weken eruit als een jonge Adonis. Wat staat er te lezen ?..................Hart wordt sterker- longinhoud groter- doorbloeding wordt beter- buik-en rugspieren worden sterker en spieren van de benen worden elastischer(mooier en strakker) en sterker.
Nou, ik ben benieuwd!
Ga volgende week Woensdagmiddag naar Fitness 60-plus.Spinning, roeien, fietstraining en nog meer van dat fraais. Ben benieuwd. Mij te koud om op nu de fiets te gaan zitten blauwbekken,...eh blauwtenen bedoel ik.
Als ik moet geloven wat men belooft met Spinning dan kom ik over een paar weken eruit als een jonge Adonis. Wat staat er te lezen ?..................Hart wordt sterker- longinhoud groter- doorbloeding wordt beter- buik-en rugspieren worden sterker en spieren van de benen worden elastischer(mooier en strakker) en sterker.
Nou, ik ben benieuwd!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 13 Januari 2006
Nou, ik ben benieuwd!
....! Nou ik ook....Succes..!
Nou, ik ben benieuwd!
....! Nou ik ook....Succes..!
"Afstappen is geen optie"
Vanavond weer naar de sportschool geweest. Zit tegenwoordig wel zo'n 40 min. op de "spinfiets". Is best leuk, tenminste als je een mp3 speler op hebt. Daarna ga ik nog serieus met gewichten gooien. Dat wil ik voorlopig nog blijven doen. Al stop ik vanaf febr. met de sportschool. Is me allemaal te duur. Gelukkig heb ik thuis nog prof. halters en zo.
hey cor01 heb ff 'n vraagje wat voor oefeningen doe jij thuis dan met de halters.. ik sport nu ook in de sportschool maar inderdaad zo f*cking duur.. heb zelf alleen een grote halter zo'n stang van 1.5meter.. ideaal voor squats en biceps (twee armen tegelijk) maar verder kom ik niet.
alvast bedankt
alvast bedankt
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 14 Januari 2006
hey cor01 heb ff 'n vraagje wat voor oefeningen doe jij thuis dan met de halters.. ik sport nu ook in de sportschool maar inderdaad zo f*cking duur.. heb zelf alleen een grote halter zo'n stang van 1.5meter.. ideaal voor squats en biceps (twee armen tegelijk) maar verder kom ik niet.
alvast bedankt
Doe maar enkele simpele oefeningen met mijn halters. Voornamelijk voor mijn biceps en triceps. In de jaren 90 heb ik jarenlang aan Kung-Fu gedaan. Heb toen speciale rek en stretch oefeningen geleerd en belangrijk onderdeel was ook (dwangmatig) opdrukken...
Tip: Als je van plan bent om ook prof. halters aan te schaffen. Vraag dan in je sportschool speciale halteroefeningen voor de spiergroepen die je wilt trainen. Je kunt ze daar goed aan leren en vervolgens kun je die ook thuis gaan doen. Dan komt het vooral op discipline aan. 3 a 4 x per week. Zorg ook voor voldoende rust en over train je spieren niet door dagelijks met je gewichten te gaan gooien.
http://www.fitness-net.nl/corporate/fit ... anguage=nl
alvast bedankt
Doe maar enkele simpele oefeningen met mijn halters. Voornamelijk voor mijn biceps en triceps. In de jaren 90 heb ik jarenlang aan Kung-Fu gedaan. Heb toen speciale rek en stretch oefeningen geleerd en belangrijk onderdeel was ook (dwangmatig) opdrukken...
Tip: Als je van plan bent om ook prof. halters aan te schaffen. Vraag dan in je sportschool speciale halteroefeningen voor de spiergroepen die je wilt trainen. Je kunt ze daar goed aan leren en vervolgens kun je die ook thuis gaan doen. Dan komt het vooral op discipline aan. 3 a 4 x per week. Zorg ook voor voldoende rust en over train je spieren niet door dagelijks met je gewichten te gaan gooien.
http://www.fitness-net.nl/corporate/fit ... anguage=nl
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 14 Januari 2006
gister tijdens de stag in oirschot 3200m in 12 min gelopen 65 push-ups in 2 min en 70 sit-ups van helemaal onder tot met je neus bij je knieen
Dat is onder de 4 min de km knap jong !!!!!!! en dat in een wintertraining. Ik heb zelf jaren gelopen van 200 tot marathon.
gister tijdens de stag in oirschot 3200m in 12 min gelopen 65 push-ups in 2 min en 70 sit-ups van helemaal onder tot met je neus bij je knieen
Dat is onder de 4 min de km knap jong !!!!!!! en dat in een wintertraining. Ik heb zelf jaren gelopen van 200 tot marathon.
Quoten: Origineel geplaatst door ludo op 15 Januari 2006
we moesten alles geven wat we konden geven dus dat heb ik maar gedaan. Het enige k*tte was dat er de heletijd 2 man in me wiel hebben gelopen en net de laatse min gingen ze er beide voorbij en ik heb net niet aankunnen klampen. Maar de volgende keer als ze dat doen loop ik ze er meteen uit zodat ze niet meer aan kunnen klampen
we moesten alles geven wat we konden geven dus dat heb ik maar gedaan. Het enige k*tte was dat er de heletijd 2 man in me wiel hebben gelopen en net de laatse min gingen ze er beide voorbij en ik heb net niet aankunnen klampen. Maar de volgende keer als ze dat doen loop ik ze er meteen uit zodat ze niet meer aan kunnen klampen
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
-
- Forum-lid
Gisteravond badmintoncompetitie. 6-2 gewonnen tegen een team waar we uit 4-4 gelijk speelden. Zeer tevreden!
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)