Wat drinken & eten tijdens racefietsen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ik heb nu voor het eerst sportdrank genomen tijdens het fietsen. Wat me opviel was dat ik tijdens het ritje al na een dik uur moest stoppen om te plassen. In de 2 maanden waarin ik 3 à 5 keer per week fiets is me dat nog geen enkele keer voorgekomen. Kan dat met de sportdrank te maken hebben?
De poeder heb ik bij Koodza gehaald; verdeler van o.a. Decathlon.
Klik voor poeder
De poeder heb ik bij Koodza gehaald; verdeler van o.a. Decathlon.
Klik voor poeder
[quote="Amclassic-fan"]Dat verhaal van aapje klopt ook gewoon. Hij stelt nergens dat ze het volledig van elkaar overnemen. De hoeveelheid energie die uit vet haalt is gewoon uiterst minimaal tijdens inspanningen boven omslagpunt. [/quote]
Boven je omslagpunt, is dat ook D3 training? Ik dacht dat dat weerstandstraining was. Vandaar mijn reactie.
Boven je omslagpunt, is dat ook D3 training? Ik dacht dat dat weerstandstraining was. Vandaar mijn reactie.
[quote="Bleek"]Boven je omslagpunt, is dat ook D3 training? Ik dacht dat dat weerstandstraining was. Vandaar mijn reactie.
[/quote]
D3 is op of net onder je omslagpunt, weerstandstraining is erboven. Volgens mij is de vetverbranding bij beide minimaal.
[/quote]
D3 is op of net onder je omslagpunt, weerstandstraining is erboven. Volgens mij is de vetverbranding bij beide minimaal.