Je topsnelheid!
Zet Fred Rompelberg en Jeroen Blijlevens maar in CC.
Fred Rompelberg heeft bij mijn weten het snelheidsrecord op land per fiets maar wat heeft Blijlevens er mee te maken?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
-vlak 59(sprint bij de nieuwelingen)-Afdaling 83 in millau, daar waar de grootste brug van europa is gebouwd in frankrijk... nog nooit zoveel schrik gehad, asfalt was een beetje aan het smelten en we moesten een bocht nemen, alles of niets, maar toch heelhuids beneden geraakt met een beetje geluk!!!
Mijn Canyon Ultimate CF
Topsnelheid op het water met mijn Bayliner 80 km/uur
Op de fiets op de weg 60 in het uur tijdens de eindspurt in een klassieker,en 88 in de afdaling ergens in de buurt van de Mont Ventoux een jaar of 11 geleden.
Op de fiets op de weg 60 in het uur tijdens de eindspurt in een klassieker,en 88 in de afdaling ergens in de buurt van de Mont Ventoux een jaar of 11 geleden.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
Quoten: Origineel geplaatst door Tony op 15 December 2005
Topsnelheid op het water met mijn Bayliner 80 km/uur Op de fiets op de weg 60 in het uur tijdens de eindspurt in een klassieker,en 88 in de afdaling ergens in de buurt van de Mont Ventoux een jaar of 11 geleden.
een bayliner draait op benzine (of whatever) en niet op spierkracht, ding heeft zowieso geen wielen
Topsnelheid op het water met mijn Bayliner 80 km/uur Op de fiets op de weg 60 in het uur tijdens de eindspurt in een klassieker,en 88 in de afdaling ergens in de buurt van de Mont Ventoux een jaar of 11 geleden.
een bayliner draait op benzine (of whatever) en niet op spierkracht, ding heeft zowieso geen wielen
Een jonge fietser van 14 die al 10 jaar elke dag fietst...<br>
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
<br>
Dit jochie heeft ook een fietsforum. http://www.fietsersforum.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Jawel hij heeft een stuurwiel,maar ff wat anders voor de slimmerikken onder ons let op misschien ken je hem al:Je rijdt met je auto rechtdoor je neemt een flauwe bocht naar links welk wiel maakt dan de minste omwentelingen tijdens de bocht nemen ????
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
Quoten: Origineel geplaatst door Tony op 23 December 2005
Jawel hij heeft een stuurwiel,maar ff wat anders voor de slimmerikken onder ons let op misschien ken je hem al:Je rijdt met je auto rechtdoor je neemt een flauwe bocht naar links welk wiel maakt dan de minste omwentelingen tijdens de bocht nemen ????
Links toch gewoon? Of ben ik zo verdoofd van mijn tentamen dat ik ff niet oplet? Links rijdt binnenbocht (is korter), rechts rijdt buitenbocht (is langer).
Is het een grap? Is het een instinker?
Links toch gewoon? Of ben ik zo verdoofd van mijn tentamen dat ik ff niet oplet? Links rijdt binnenbocht (is korter), rechts rijdt buitenbocht (is langer).
Is het een grap? Is het een instinker?