Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tot welke prijsklasse behoort je fiets?

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 mar 2005 17:47

Quote: Origineel geplaatst door nly Campa op 03 Maart 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005Oké het ging niet zo makkelijk als ik zei. Maar moet je is hier kijken: www.fusion-bikes.de Bron: Fiets Mountainbikekoopgids, onder handige adressen.Als je zo gaat balloteren moet 90 van de forumgangers een andere naam bedenken. Veel hebben hun favo merk in de nickname verwerkt of het merk waar ze bij zweren. Geen spijkers op laag water gaan zoeken!


Maar je weet niet wat de achterliggende gedachtes zijn van Fusion. Het zou zomaar kunnen dat het zijn favouriete merk is, maar ook niet. Er zijn hier zat mensen die dat doen, jij bevoorbeeld of DeRosa, Damocles (is een type fiets, maar het merk weten we allemaal) en vele anderen. Het is toch wel een persoonlijke kwestie, de een vindt het reclame en de ander niet. We kunnen dus zo nog een tijd doorgaan maar dat heeft ook geen nut.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 03 mar 2005 17:51

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005


Quote: Origineel geplaatst door nly Campa op 03 Maart 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005

Oké het ging niet zo makkelijk als ik zei. Maar moet je is hier kijken: www.fusion-bikes.de Bron: Fiets Mountainbikekoopgids, onder handige adressen.

Als je zo gaat balloteren moet 90 van de forumgangers een andere naam bedenken. Veel hebben hun favo merk in de nickname verwerkt of het merk waar ze bij zweren. Geen spijkers op laag water gaan zoeken!

Maar je weet niet wat de achterliggende gedachtes zijn van Fusion. Het zou zomaar kunnen dat het zijn favouriete merk is, maar ook niet. Er zijn hier zat mensen die dat doen, jij bevoorbeeld of DeRosa, Damocles (is een type fiets, maar het merk weten we allemaal) en vele anderen. Het is toch wel een persoonlijke kwestie, de een vindt het reclame en de ander niet. We kunnen dus zo nog een tijd doorgaan maar dat heeft ook geen nut.

nly Campa de naam zegt het al alleen maar Campa...... afmontage. Een keuze die ik zelf heb gemaakt en die ik naar buiten draag in mijn naam. Als je geen keuze meer mag voeren voor je favo fiets, zadel, wielen enz heten we allemaal binnenkort beginnertje1, beginnertje2, beginnertje3. Dan komt er een slimme reclame jongen en die richt het merk beginnertje for all op!!! Het begin van een succes story!
Alleen maar Campa en niets anders!

fusion
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 feb 2005 20:27

fusion 03 mar 2005 17:54

O K Beginnertje. Vroeger, heel vroeger, toen was jij waarschijnlijk nog niet begonnen, was  er in Helmond een bedrijf die mtb's invoerde onder de naam fusion/lacroix. Dat heeft maar een jaar bestaan en ging toen weer terziele.
Mijn zoon, die toen fietste, en die inmiddels een grote jongen is, heeft indertijd zo'n sticker gekregen en op zijn kamer tegen de wand geplakt. Bij het verzinnen van 'n naam keek ik daar tegenaan en het leek mij wel wat. Niet wetende of dat het merk nog bestaat of niet. Ik heb dus niets met een fietsmerk van doen. Maar als jij als vriendje van TS spijkers op laag water gaat zoeken vind ik dat prima. Het gaat hier wel om een principe. Reclame is op dit forum niet toegestaan. Alle andere merken die hier reclame maken worden voor rotte vis uitgemaakt, ook door jou. En als er 300 x in een maand tijd een link geplaatst wordt naar 'n  toko door de eigernaar is dat 100 reclame. En als jij dat in dit geval niet vindt ben jij net zo hypocriet als de plaatser, die zich dan ook meteen in z'n kruis getast voelt als hij hierop gewezen wordt, maar dat was dan ook de bedoeling, want deze meneer laat zich niets zeggen maar wil zelf de regels bepalen. Beginnertje ik hoop dat je gauw z'n groote jongen wordt als mijn zoon. 

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 mar 2005 17:59

Ik nam jou maar als voorbeeld, maar we kunnen toch niet bij iedereen de achterliggende gedachte weten? URL of geen URL het KAN reclame zijn. En ik ben echt niet tegen het gebruik van een merk als naam, alleen weet je nooit de achterliggende gedachtes.

Maar om de boel maar een beetje te sussen biedt ik mijn excuus aan aan iedereen die ik hiermee heb beledigd of gekwetst, maar wil ik wel duidelijk maken dat TS van mij mag blijven als hij zijn site niet meer in zijn handtekening zet en de mensen er of niet of op een andere manier op wijst.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 03 mar 2005 17:59

Quoten: Origineel geplaatst door fusion op 03 Maart 2005


O K Beginnertje. Vroeger, heel vroeger, toen was jij waarschijnlijk nog niet begonnen, was  er in Helmond een bedrijf die mtb's invoerde onder de naam fusion/lacroix. Dat heeft maar een jaar bestaan en ging toen weer terziele.
Mijn zoon, die toen fietste, en die inmiddels een grote jongen is, heeft indertijd zo'n sticker gekregen en op zijn kamer tegen de wand geplakt. Bij het verzinnen van 'n naam keek ik daar tegenaan en het leek mij wel wat. Niet wetende of dat het merk nog bestaat of niet. Ik heb dus niets met een fietsmerk van doen. Maar als jij als vriendje van TS spijkers op laag water gaat zoeken vind ik dat prima. Het gaat hier wel om een principe. Reclame is op dit forum niet toegestaan. Alle andere merken die hier reclame maken worden voor rotte vis uitgemaakt, ook door jou. En als er 300 x in een maand tijd een link geplaatst wordt naar 'n  toko door de eigernaar is dat 100 reclame. En als jij dat in dit geval niet vindt ben jij net zo hypocriet als de plaatser, die zich dan ook meteen in z'n kruis getast voelt als hij hierop gewezen wordt, maar dat was dan ook de bedoeling, want deze meneer laat zich niets zeggen maar wil zelf de regels bepalen. Beginnertje ik hoop dat je gauw z'n groote jongen wordt als mijn zoon. 

Beginnertje heeft nog twee steunwieltjes achter........
Alleen maar Campa en niets anders!

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 mar 2005 18:03

Quote: Origineel geplaatst door fusion op 03 Maart 2005
O K Beginnertje. Vroeger, heel vroeger, toen was jij waarschijnlijk nog niet begonnen, was er in Helmond een bedrijf die mtb's invoerde onder de naam fusion/lacroix. Dat heeft maar een jaar bestaan en ging toen weer terziele.Mijn zoon, die toen fietste, en die inmiddels een grote jongen is, heeft indertijd zo'n sticker gekregen en op zijn kamer tegen de wand geplakt. Bij het verzinnen van 'n naam keek ik daar tegenaan en het leek mij wel wat. Niet wetende of dat het merk nog bestaat of niet. Ik heb dus niets met een fietsmerk van doen. Maar als jij als vriendje van TS spijkers op laag water gaat zoeken vind ik dat prima. Het gaat hier wel om een principe. Reclame is op dit forum niet toegestaan. Alle andere merken die hier reclame maken worden voor rotte vis uitgemaakt, ook door jou. En als er 300 x in een maand tijd een link geplaatst wordt naar 'n toko door de eigernaar is dat 100 reclame. En als jij dat in dit geval niet vindt ben jij net zo hypocriet als de plaatser, die zich dan ook meteen in z'n kruis getast voelt als hij hierop gewezen wordt, maar dat was dan ook de bedoeling, want deze meneer laat zich niets zeggen maar wil zelf de regels bepalen. Beginnertje ik hoop dat je gauw z'n groote jongen wordt als mijn zoon.


Oké, nu weten we dat je er geen kwaad mee bedoeld. En ik wil je dan ook mijn excuus aanbieden. Ik hoop ook dat jij je excuus aan TS aanbiedt, hij heeft de URL verwijderd en zal er, hopelijk, rekening houden dat niet alle mensen zijn 'hulp' waarderen.

Zijn we nu weer vrieden met zijn alle en zullen we dit gewoon allemaal achter ons laten?
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 mar 2005 18:04

Quote: Origineel geplaatst door nly Campa op 03 Maart 2005
Beginnertje heeft nog twee steunwieltjes achter........


Hoe weet jij dat? Ben je me soms tegen gekomen onderweg?
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 03 mar 2005 18:06

En nu even allemaal een dag niet er over schrijven en laat het even helemaal uit je systeem vloeien.

Stoom afblazen is goed , maar je moet er niet te lang me doorgaan.

Gewoon geen zichtbare eigen reclame-url's meer in de berichten of signaturen.
Plaats genoeg in je profiel.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 03 mar 2005 18:10

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005


Quote: Origineel geplaatst door nly Campa op 03 Maart 2005

Beginnertje heeft nog twee steunwieltjes achter........

Hoe weet jij dat? Ben je me soms tegen gekomen onderweg?

Klopt. Moest even de berm in vanwege de breedte!! Wat een lol hebben we hier weer!!!!!
Alleen maar Campa en niets anders!

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 mar 2005 18:13

Quote: Origineel geplaatst door nly Campa op 03 Maart 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005Quote: Origineel geplaatst door nly Campa op 03 Maart 2005
Beginnertje heeft nog twee steunwieltjes achter........




Hoe weet jij dat? Ben je me soms tegen gekomen onderweg?

Klopt. Moest even de berm in vanwege de breedte!! Wat een lol hebben we hier weer!!!!!



Zo moet het ook!!! Gelukkig is het geen blijvende ruzie!!!
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 03 mar 2005 18:20

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005


Quote: Origineel geplaatst door nly Campa op 03 Maart 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005


Quote: Origineel geplaatst door nly Campa op 03 Maart 2005

Beginnertje heeft nog twee steunwieltjes achter........

Hoe weet jij dat? Ben je me soms tegen gekomen onderweg?

Klopt. Moest even de berm in vanwege de breedte!! Wat een lol hebben we hier weer!!!!!

Zo moet het ook!!! Gelukkig is het geen blijvende ruzie!!!

Moet toch kunnen zo! Anders rijden er de 29e alleen maar eenlingen rond in Ede en omgeving!
Alleen maar Campa en niets anders!

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 03 mar 2005 18:36

Quoten: Origineel geplaatst door fusion op 03 Maart 2005


O K Beginnertje. Vroeger, heel vroeger, toen was jij waarschijnlijk nog niet begonnen, was  er in Helmond een bedrijf die mtb's invoerde onder de naam fusion/lacroix. Dat heeft maar een jaar bestaan en ging toen weer terziele.
Mijn zoon, die toen fietste, en die inmiddels een grote jongen is, heeft indertijd zo'n sticker gekregen en op zijn kamer tegen de wand geplakt. Bij het verzinnen van 'n naam keek ik daar tegenaan en het leek mij wel wat. Niet wetende of dat het merk nog bestaat of niet. Ik heb dus niets met een fietsmerk van doen. Maar als jij als vriendje van TS spijkers op laag water gaat zoeken vind ik dat prima. Het gaat hier wel om een principe. Reclame is op dit forum niet toegestaan. Alle andere merken die hier reclame maken worden voor rotte vis uitgemaakt, ook door jou. En als er 300 x in een maand tijd een link geplaatst wordt naar 'n  toko door de eigernaar is dat 100 reclame. En als jij dat in dit geval niet vindt ben jij net zo hypocriet als de plaatser, die zich dan ook meteen in z'n kruis getast voelt als hij hierop gewezen wordt, maar dat was dan ook de bedoeling, want deze meneer laat zich niets zeggen maar wil zelf de regels bepalen. Beginnertje ik hoop dat je gauw z'n groote jongen wordt als mijn zoon. 


En door al deze heisa die jij begonnen bent heb ik al meer reclame gehad dan die 300 berichten die ik gepost had.
Alvast bedankt !!!
En zoals je kan zien is de link al een halve dag weg dus waarom houden we er dan niet over op?
TS

Plaats reactie