Oh ja... Maar het had wel iets voor hem geweest...japiecarbon schreef:Haha, ik denk idd dat Boom de proloog gaat winnen. Zou wel heeel erg knap zijnponsteen schreef:Zaterdag: Proloogje voor Boom, Westra, Tjallingi?
Tour de France 2012
-
- Forum-lid HC
Idd, maar het zou zomaar kunnen dat hij naar Sagan gaat, als hij wel mee rijd
-
- Forum-lid
Is er al een startlijst voor de proloog bekend, daar ben ik naar op zoek.
Hij heeft al te kennen gegeven ook voor de ploeg te willen rijden. Goede zaak, lijkt mij. De NL'se renners die na 200+km nog wat kunnen zijn dun bezaaid.de zwarten schreef:dit is een Olympisch jaar (wat wil Gesink in Londen eigenlijk gaan doen?),
Koel, kan hij voor Terpstra rijden. Zal lekker gevoel zijn voor Terpstralitespeed schreef:Hij heeft al te kennen gegeven ook voor de ploeg te willen rijden. Goede zaak, lijkt mij. De NL'se renners die na 200+km nog wat kunnen zijn dun bezaaid.de zwarten schreef:dit is een Olympisch jaar (wat wil Gesink in Londen eigenlijk gaan doen?),
Waarmee zijn die bezaaid?litespeed schreef:Hij heeft al te kennen gegeven ook voor de ploeg te willen rijden. Goede zaak, lijkt mij. De NL'se renners die na 200+km nog wat kunnen zijn dun bezaaid.de zwarten schreef:dit is een Olympisch jaar (wat wil Gesink in Londen eigenlijk gaan doen?),
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- de zwarten
- Forum-lid HC
In Zwitserland lag er een klimmetje in de proloog. Dus Cancellara zou sowieso beter moeten doen dan Sagan. Dit is werk voor iemand die heel hard vlak kan rijden. Normaliter blijft het droog, dus geen verrassingen door het weer.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®