mooie derailleur ook aan de achterkant nu...
geweldige fiets, echt top !
Cervélo
Ik heb hem gisteren gezien. Werkelijk een unieke fiets!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
schitterend !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Tsja, prachtig! Doet me heel erg denken aan de fiets van Nano. Waarom heb je nu toch gekozen voor de Campa shifters, ik dacht dat je helemaal weg was van de ergonomie van die van Shimano.
Ik blijf me trouwens ook verbazen over die achterbrug! Dat zo'n dun iets zoveel gewicht kan houden.
Dat Lightweight derailleur wordt zolangzamerhand ook een langdurige zaak. Hoe zit het daar eigenlijk mee?
Ik blijf me trouwens ook verbazen over die achterbrug! Dat zo'n dun iets zoveel gewicht kan houden.
Dat Lightweight derailleur wordt zolangzamerhand ook een langdurige zaak. Hoe zit het daar eigenlijk mee?
De LW derailleur zou in juli binnen moeten komen, maar zoals het met vele tuningparts gaat durf ik daar mijn hoofd niet op verwedden, we zien wel !Ik ben er vandaag 1u30 mee gaan fietsen en idd ik moet zeggen dat ik "nog steeds" de DA ergonomie prefereer, maar voor 100gr moet je wat afzien hé !