Robert Gesink
-
- Forum-lid
Ik zie het al helemaal voor me, in de eerste de beste koers die hij straks weer gaat rijden hard op z'n plaat en dan weer de rest van het seizoen uitgeschakeld.
Mij reactie was dan meer een nuance op de post van Mtbfool die stelde dat hij geen geluk heeft gehad de laatste 3 jaar. Ik gaf dus ook even mijn meer genuanceerde mening over Gesink als toelichting op mijn wat ongenuanceerde nuance .timo2.0 schreef:Dat suggereer ik ook niet, mijn reactie was puur een nuancering van een dikke bankrekening en elke dag lekker fietsen.Ernie C. schreef:Natuurlijk heeft hij de nodige "pech" (zeg maar gerust ellende) meegemaakt de laatste jaren maar ik geloof niet dat het uitblijven van grote resultaten alleen daar aan ligt.
Campagnolo Ultra Dork
Ik kan me hier niet in vinden. Robert is echt een winnaar. Het is niet wat we hoopten, maar dat palmares hoort bij Nederlands beste ronderenner in 25 jaar. Ja, Bauke is nu duidelijk beter, maar die heeft nog nooit ook maar een klein rittenkoersje als prof gewonnen, laat staan twee WB wedstrijden.ericpeters schreef: En niet alleen de laatste 3 jaar en ik ben ook bang dat het zo gaat blijven. Ik ben niet bijgelovig maar bij iemand die altijd pech heeft is dat pech hebben vaak de enige constante factor. Op de een of andere manier lijkt het of ze altijd net de verkeerde keuze maken. (al is het maar zoiets als met de verkeerde ontsnapping meespringen of net bij de verkeerde in het wiel gaan zitten zodat je valt)
Als Robert de malheur te boven komt is er wat mij betreft echt geen twijfel over zijn afmaker capaciteiten. Uiteraard is de grote vraag of hij weer op het oude niveau komt, maar om hem te karakteriseren als een renner die continue verkeerde beslissingen neemt is onzin. Daar heeft hij gewoon teveel grote wedstrijden voor gewonnen.
Mits en indien fit is top 5 in een grote ronde gewoon een reeel doel, alles onder de top tien gewoon teleurstellend. Sterker nog, als hij in goede doen is is hij (net als Bauke) een outsider voor het podium. Dat is echt niet wild gezien beider eerdere uitslagen. Wie weet hoeveel favorieten er dit jaar weer het asfalt knuffelen... en wie weet ontspringt hij eens een keer de dans.sjoerdth schreef:Toch was ie afgelopen de Vuelta wel goed bezig, hoop dat als ie de tour gaat rijden ze niet weer wilde dingen gaan roepen mbt. AK.
Maar goed, eerst maar eens kijken of hij terug kan komen... teveel vraagtekens wat mij betreft.
-
- Forum-lid
Gesink een winnaar? Een paar B-koersen een paar jaar terug in de VS, Canada en het Middden-Oosten. Inderdaad, die heeft hij gewonnen.
-
- Forum-lid
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?NicoNB schreef:Lijkt mij dat het niet aan ons is om te oordelen over Gesink, ik geloof namelijk niet dat een van ons ooit eens aan de start heeft gestaan van een van de grote koersen?
Ik ben het volledig eens met NicoNB, het is nogal makkelijk om commentaar te leveren van achter je computer. Kan ik een uitslag van jou vinden Elefantino?elefantino schreef:Wat heeft dat er nu weer mee te maken?NicoNB schreef:Lijkt mij dat het niet aan ons is om te oordelen over Gesink, ik geloof namelijk niet dat een van ons ooit eens aan de start heeft gestaan van een van de grote koersen?
-
- Forum-lid
Prima, slotje op dit topic dan maar. Want ik denk dat geen enkel forumlid ooit aan de start van een profkoers heeft gestaan.
Of houden we 't open als fantopic?
Of houden we 't open als fantopic?