Wielrennen op tv
UCI Track Cycling World Championships 2013
ook te volgen op internet http://www.sportlemon.tv/" onclick="window.open(this.href);return false;
ook te volgen op internet http://www.sportlemon.tv/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rabobank stopt met sponsoren. Direct daarna stopt NOS met een deel van de rechtstreekse uitzendingen... Zou de Rabobank de NOS betaald hebben om veel wielrennen uit te zenden om zo optimaal op tv te komen. Ik zou daar wel eens een onderzoekje naar willen zien
Het is wachten totdat het merendeel van het wielrennen achter het decoder kastje verdwijnt.
Mogen we gaan kijken op Sport 1
Bij Reyers Laat gaf Michel Wuyts ook al wel aan, dat er bij de Belg gesproken wordt over het minder uitzenden van wielrennen.
Het is afwachten hoe het gaat lopen.
Bij Reyers Laat gaf Michel Wuyts ook al wel aan, dat er bij de Belg gesproken wordt over het minder uitzenden van wielrennen.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
-
- Forum-lid
Als er geen wielrennen meer op tv komt, kan ik het toestel net zo goed bij het grof vuil zetten. Naast wielrennen kijk ik vrijwel geen tv (ik volg alleen "Wie is de mol" ), dus dan wordt het apparaat min of meer overbodig.bmiller schreef:Het is wachten totdat het merendeel van het wielrennen achter het decoder kastje verdwijnt.
Vergeet niet het abbonement op te zeggenelefantino schreef: Als er geen wielrennen meer op tv komt, kan ik het toestel net zo goed bij het grof vuil zetten. Naast wielrennen kijk ik vrijwel geen tv (ik volg alleen "Wie is de mol" ), dus dan wordt het apparaat min of meer overbodig.
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is al vanaf het begin duidelijk dat het Carolien iselefantino schreef: "Wie is de mol" .
Less is bore
-
- Forum-lid
Waarom?daniel1975 schreef:Het is al vanaf het begin duidelijk dat het Carolien iselefantino schreef: "Wie is de mol" .
Ik ben sinds gisteren in grote verwarring. Na het spel bij de drive-in bioscoop wist ik zeker dat het Zarayda moest zijn (gezien de dingen die de mol vertelde tijdens de film), en vervolgens vliegt ze eruit.... Ik mis Daniel trouwens wel met z'n "fuckin' mindfuck"
Waarom?
Ik ben sinds gisteren in grote verwarring. Na het spel bij de drive-in bioscoop wist ik zeker dat het Zarayda moest zijn (gezien de dingen die de mol vertelde tijdens de film), en vervolgens vliegt ze eruit.... Ik mis Daniel trouwens wel met z'n "fuckin' mindfuck" [/quote]
Yep thanx, nu hoef ik de opgenomen aflevering van gisteren niet meer te kijken
Ik ben sinds gisteren in grote verwarring. Na het spel bij de drive-in bioscoop wist ik zeker dat het Zarayda moest zijn (gezien de dingen die de mol vertelde tijdens de film), en vervolgens vliegt ze eruit.... Ik mis Daniel trouwens wel met z'n "fuckin' mindfuck" [/quote]
Yep thanx, nu hoef ik de opgenomen aflevering van gisteren niet meer te kijken
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
-
- Forum-lid
Yep thanx, nu hoef ik de opgenomen aflevering van gisteren niet meer te kijken [/quote]bmiller schreef:Waarom?
Ik ben sinds gisteren in grote verwarring. Na het spel bij de drive-in bioscoop wist ik zeker dat het Zarayda moest zijn (gezien de dingen die de mol vertelde tijdens de film), en vervolgens vliegt ze eruit.... Ik mis Daniel trouwens wel met z'n "fuckin' mindfuck"
Graag gedaan hoor. Heb je weer tijd voor een rondje fietsen.
Ok, sorry, waar off-topic gelul al niet toe kan leiden.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
+1...elefantino schreef:Het werd heel stoer gebracht door de NOS, maar ik moest erom lachen. Sorry.daniel1975 schreef:Geen KBK en Omloop bij de NOS ivm de dopingperikelen
Ik kijk al jaren naar Sporza, dus het zal mij een worst zijn wat de NOS wel of niet uitzendt.
ik las het bericht en moest inderdaad ook wel hier om lachen. ik denk dat er veel meer nederlanders naar Sporza kijken als naar studio sport. Commentaar op de belgische TV is vaak veel beter en amusanter en ook met meer emotie...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Based on?
Check ook de volgorde van deelnemers in het introfilmpje.....
Check ook de volgorde van deelnemers in het introfilmpje.....
Less is bore