Argon 18
- Japierossi
- Forum-lid
Mooi! Hoe bevallen de DT swiss wielen?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik vind die spacer.. als deze er toch moet zitten, eigenlijk juist wel mooi meelopen met je frame. Is mooier afgewerkt gezicht dan standaard ronde spacers.
Deze Argon fietsen zijn wel echt heul mooi. Op de spacer na, die van Hannya wat meer in balans. Bij naambezet denk ik, 1 maatje kleiner niet beter? maar waarschijnlijk past dat om de lengte niet (stuurpen is nu ook al vrij lang). Het naar beneden gerichte van de pen doorbreekt een beetje de lijn van de fiets. Soit, je moet er goed op kunnen fietsen, en aero is het zeker!
Deze Argon fietsen zijn wel echt heul mooi. Op de spacer na, die van Hannya wat meer in balans. Bij naambezet denk ik, 1 maatje kleiner niet beter? maar waarschijnlijk past dat om de lengte niet (stuurpen is nu ook al vrij lang). Het naar beneden gerichte van de pen doorbreekt een beetje de lijn van de fiets. Soit, je moet er goed op kunnen fietsen, en aero is het zeker!
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ja ik vind negatieve pennen vaak ook minder mooi dan 1 van -7 graden. Het is dan net of klopt er iets niet met de lijnen.MarkVeenstra schreef: ↑31 jan 2018 12:10 Ik vind die spacer.. als deze er toch moet zitten, eigenlijk juist wel mooi meelopen met je frame. Is mooier afgewerkt gezicht dan standaard ronde spacers.