ik vraag me af waarom hij dan geselecteerd wordt of is de spoeling zo dun in Nederland?havana schreef:. Sowieso kun je van zijn type renner niet enorm veel verwachten in eendagswedstrijden en al helemaal niet op dat parcours.
WK 2012
- Supergrover
- Forum-lid HC
Wat denk je zelf? Ga de palmaressen eens langs dan. Wie heeft betere uitslagen in AGR, WP, etc?
En wat een scorebordsijsheid om dan wel te zeggen dat Lars Boom goed heeft gereden... Als er 1 NL'se renner voor de Cauberg al had moeten zorgen om weg te zijn, is hij hel wel. Ik begreep dat hij - op Gilbert na - zo'n beetje het hardst de laatste 1,5km heeft afgelegd.
Mooie stunt van Gilbert. Maar wat moet je nou weer met deze prestatie? Iedereen rijdt zo'n beetje op z'n niveau van dit hele seizoen (hoewel ik Sagan niet gezien heb), en dan worden ze zoooo naar huis gereden door Gilbert? Weet niet hoor. Tuurlijk ging hij steeds beter rijden gedurende het jaar. Mooie prestatie van Hagen ook.
En wat een scorebordsijsheid om dan wel te zeggen dat Lars Boom goed heeft gereden... Als er 1 NL'se renner voor de Cauberg al had moeten zorgen om weg te zijn, is hij hel wel. Ik begreep dat hij - op Gilbert na - zo'n beetje het hardst de laatste 1,5km heeft afgelegd.
Mooie stunt van Gilbert. Maar wat moet je nou weer met deze prestatie? Iedereen rijdt zo'n beetje op z'n niveau van dit hele seizoen (hoewel ik Sagan niet gezien heb), en dan worden ze zoooo naar huis gereden door Gilbert? Weet niet hoor. Tuurlijk ging hij steeds beter rijden gedurende het jaar. Mooie prestatie van Hagen ook.
- boswielrenner
- Forum-lid
Laten we wel wezen. Gesink is in Nederland een hele goede renner, maar gewoon niet goed genoeg voor de top. Dat kan nog komen, maar ik zie het niet gebeuren. Het zit gewoon niet in het karakter van die jongen. Je moet een bepaalde mentaliteit hebben om een winnaar te kunnen zijn. Gesink heeft dat niet in voldoende mate in zich. anyway; ik val in herhaling.
Toen hij gisteren in de kopgroep zat, had hij moeten demarreren toen ze bijna werden ingelopen. De Cauberg was daar best geschikt voor. Vervolgens had hij zeker een paar goede renners meegekregen. Hij had wellicht niet gewonnen, maar hij had zich wel laten zien in plaats van alleen maar meerijden. Ik gellof dat meer oud-wielrenners deze mening zijn toegedaan.
Nicky T had een slechte dag en Mollema is dit seizoen ook niet echt goed. De kort was goed en Kroon is in de nadagen van zijn carriere. Lindeman en slagter hebben het gewoon goed gedaan.
Ten Dam is de beste Nederlandse rijder op dit moment en heeft dit seizoen voortreffelijk gereden. Dat bij hem de pijp leeg is, begrijp ik heel goed. Jammer dat hij zo bescheiden is. Lars Boom wordt 5e en dat is natuurlijk klasse. Het geeft natuurlijk te denken dat hij als niet klimmer 5e wordt en Gesink en Mollema als klimmmers niet bij de eerste 30 rijden. We praten hier over Limburg wat klimmersterrein is.
Toen hij gisteren in de kopgroep zat, had hij moeten demarreren toen ze bijna werden ingelopen. De Cauberg was daar best geschikt voor. Vervolgens had hij zeker een paar goede renners meegekregen. Hij had wellicht niet gewonnen, maar hij had zich wel laten zien in plaats van alleen maar meerijden. Ik gellof dat meer oud-wielrenners deze mening zijn toegedaan.
Nicky T had een slechte dag en Mollema is dit seizoen ook niet echt goed. De kort was goed en Kroon is in de nadagen van zijn carriere. Lindeman en slagter hebben het gewoon goed gedaan.
Ten Dam is de beste Nederlandse rijder op dit moment en heeft dit seizoen voortreffelijk gereden. Dat bij hem de pijp leeg is, begrijp ik heel goed. Jammer dat hij zo bescheiden is. Lars Boom wordt 5e en dat is natuurlijk klasse. Het geeft natuurlijk te denken dat hij als niet klimmer 5e wordt en Gesink en Mollema als klimmmers niet bij de eerste 30 rijden. We praten hier over Limburg wat klimmersterrein is.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Het hangt er een beetje vanaf wat jij als "de top" ziet. De beste 5 renners ter wereld? Nee, dat zie ik inderdaad niet gebeuren. De beste 10-renners? Misschien wel heel goed mogelijk.
Limburg klimmersterrein? LOL Limburg valt in de categorie verlengde vluchtheuvels. In de Ardennen spreken we van heuvels, in de Vogezen van het middengebergte en pas in de Alpen van klimmen.
Limburg klimmersterrein? LOL Limburg valt in de categorie verlengde vluchtheuvels. In de Ardennen spreken we van heuvels, in de Vogezen van het middengebergte en pas in de Alpen van klimmen.
Gebaseerd op? Als ik naar zijn uitslagen kijk zie ik als beste resultaat een 8e plaats in het eindklassement van de Vuelta.boswielrenner schreef:Ten Dam is de beste Nederlandse rijder op dit moment
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
Limburg klimmersterrein???? Dat dacht ik toch ff niet!!boswielrenner schreef:We praten hier over Limburg wat klimmersterrein is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ten Dam heeft zich nogmaals bewezen als superknecht dit jaar. Dat is iets heel anders dan de beste renner, gekeken naar uitslagen.
Less is bore
Kijk nog eens even terug: Gilbert was tot voor een paar jaar geleden die leuke renner die in wedstrijden van +200km nooit mee kon. Je moet de mensen eens de kost geven die je recht in je gezicht zouden hebben uitgelachen als je destijds had gezegd dat Gilbert wereldkampioen zou worden.boswielrenner schreef:Laten we wel wezen. Gesink is in Nederland een hele goede renner, maar gewoon niet goed genoeg voor de top. Dat kan nog komen, maar ik zie het niet gebeuren. Het zit gewoon niet in het karakter van die jongen. Je moet een bepaalde mentaliteit hebben om een winnaar te kunnen zijn. Gesink heeft dat niet in voldoende mate in zich. anyway; ik val in herhaling.
Ik ben met je eens dat Gesink geen topseizoen draait maar hij al best wat leuke prestaties neergezet. Dat hij een grote ronde gaat winnen lijkt mij de komende jaren niet maar welke renner (op een handje vol na) kan dat wel?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Dat zou je wel denken, ja, ...dat van 'op een handje vol na', maar als je naar de laatste 5 jaar kijkt: 15 grote rondes, 12 verschillende winnaars! Da's twee handen vol en dan vallen er toch nog 2 op de grond....mrcoffee schreef:Ik ben met je eens dat Gesink geen topseizoen draait maar hij al best wat leuke prestaties neergezet. Dat hij een grote ronde gaat winnen lijkt mij de komende jaren niet maar welke renner (op een handje vol na) kan dat wel?
Ik zeg, toch het proberen waard om een grote ronde te winnen. (Dan moet-ie (lees: Gesink) inderdaad nog wel verbeteren t.o.v. de afgelopen 2 jaar, ...en de 2 jaar daarvoor).
De Nederlanders waren of zijn gewoon niet beter dan de uitslagen die ze momenteel boeken. Las dat Sanchez op de laatste beklimming van de Bemeler dusdanig hard ging dat wegkomen niet te doen was. Een ronde van te voren vertrekken zou een optie geweest zijn maar dan is het nog erg ver.
Twitter: @rbruijns
Inderdaad, zo won hij geen koersen in het voorseizoen en die lamlul van een Gesink wel en deed hij het in de Vuelta een plaats minder goed dan die loser van een Gesink. Het is duidelijk, ten Dam is de beste renner.boswielrenner schreef: Ten Dam is de beste Nederlandse rijder op dit moment en heeft dit seizoen voortreffelijk gereden. .
Laten we wel wezen, als we naar de feiten kijken is Gesink D.R.A.M.A. dat die gast uberhaupt nog fans heeft. Hadden we maar Jurgen van den Broeck, die heeft een veel beter palmares.
Laatst gewijzigd door dc op 24 sep 2012 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.