Het veldrijden 2012/2013
-
- Forum-lid
Heeft iemand een link om de rit in Rome terug te kijken?
Gewoon op Sporza: http://www.sporza.be/cm/sporza/matchcen ... /1.1515386" onclick="window.open(this.href);return false;patmaessen schreef:Heeft iemand een link om de rit in Rome terug te kijken?
Marco Fontana dus; even bewijs gezocht voor zijn Cannondale met schijfremmen... Het klopt.
-
- Forum-lid
Morgen het NK in het zand van de Beekse Bergen!
Tsja, het NK kleiduifschieten zendt de nos ook niet live uit en in die categorie zit het veldrijden in Nederland inmiddels. Geen toppers bij de heren, geen aansprekende resultaten, geen kijkcijfers, vooral als het tegenover een EK schaatsen staat waarin wel Nederlanders uitblinken.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
En daarom volgt het nederlandse gepeupel liever 3 uur lang rondetijden van de 10 km.....liefst elke week natuurlijk.timo2.0 schreef:Tsja, het NK kleiduifschieten zendt de nos ook niet live uit en in die categorie zit het veldrijden in Nederland inmiddels. Geen toppers bij de heren, geen aansprekende resultaten, geen kijkcijfers, vooral als het tegenover een EK schaatsen staat waarin wel Nederlanders uitblinken.
Precies, bij mij blijft de televisie op dit soort middagen gewoon uit. Veldrijden boeit mij niet want dat is elke week een open BK met voorspelbare winnaars en .schaatsen kan mij ook niet bekoren, ondanks dat dit nog altijd een stuk internationaler is dan het blubberfietsen.
fietsen doe ik net als een prof,
- daniel1975
- Forum-lid HC
En bedankt weer..... nooit van je moeder geleerd om respect te hebben voor anderen en hun hobby's/interesses?epotheker schreef:En daarom volgt het nederlandse gepeupel liever 3 uur lang rondetijden van de 10 km.....liefst elke week natuurlijk.timo2.0 schreef:Tsja, het NK kleiduifschieten zendt de nos ook niet live uit en in die categorie zit het veldrijden in Nederland inmiddels. Geen toppers bij de heren, geen aansprekende resultaten, geen kijkcijfers, vooral als het tegenover een EK schaatsen staat waarin wel Nederlanders uitblinken.
Less is bore
Rustig maar, schaats zelf ook maar ben gelukkig niet besmet met een "rondetijden-fetish", Maar NK/EK/WK allround schaatsen, kom op Daniel......dan toch liever kleiduivenschieten.daniel1975 schreef: En bedankt weer..... nooit van je moeder geleerd om respect te hebben voor anderen en hun hobby's/interesses?