Vandaag gefietst in 2013
-
- Forum-lid
Koud, hè?
Vandaag een kleine 2u in de duinen en op strand getraind. Niet te gek gedaan, vooral genoten van de rust en de sneeuwwitte ruimte rondom...
Mooie locatie om — na gedane arbeid — een warme choc te consumeren...
Mooie locatie ook om weg te dromen bij een inspirerend mtb-reisverslag rond de Col de l'Iseran, Val d'Isère, Les Arcs, met daarin opgenomen de geheime ‘Destination X’-trail. Het betreft een nieuwe, spectaculaire trail van een local guide (Ash Smith). Dit paadje glooit enkele km's bovenop een bergrug — met duizelingwekkende afgronden aan de linkerflank en een parelblauw stuwmeer aan de rechterzijde — en daalt vervolgens steil het achterliggende dal in. Dit pareltje mag eigenlijk nog niet wereldkundig gemaakt worden, maar... is te vinden in het gebergte bij Arèches-Beaufort, oftewel het Beaufortain Massif. (Zie YouTube-filmpje van een stukje bovenop.)
Lekker leesvoer...
Mooie locatie om — na gedane arbeid — een warme choc te consumeren...
Mooie locatie ook om weg te dromen bij een inspirerend mtb-reisverslag rond de Col de l'Iseran, Val d'Isère, Les Arcs, met daarin opgenomen de geheime ‘Destination X’-trail. Het betreft een nieuwe, spectaculaire trail van een local guide (Ash Smith). Dit paadje glooit enkele km's bovenop een bergrug — met duizelingwekkende afgronden aan de linkerflank en een parelblauw stuwmeer aan de rechterzijde — en daalt vervolgens steil het achterliggende dal in. Dit pareltje mag eigenlijk nog niet wereldkundig gemaakt worden, maar... is te vinden in het gebergte bij Arèches-Beaufort, oftewel het Beaufortain Massif. (Zie YouTube-filmpje van een stukje bovenop.)
Lekker leesvoer...
Sammy Slick van Schwalbe, ideaal voor de woon-werk op de crosser.marcvmegroot schreef:wat voor bandjes liggen erop ????
Ben benieuwd, wil graag mijin pekelfiets ook van nopjes voorzien, liefst met geen noppen in het midden.
Iemand idee.
Marc
-
- Forum-lid
prachtige foto's Timo.
Marc
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet geschaatst vandaag maar gewoon een lekker prachtig winters rondje op de MTB
http://www.strava.com/activities/38609940" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.strava.com/activities/38609940" onclick="window.open(this.href);return false;
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
- robbebopper
- Forum-lid HC
En zo toog Herera met zijnen bergfietsch door een oer-Hollandsch besneeuwd landschap!!!
Vandaag met een gezellig groepje op de crosser amerongen onveilig gemaakt.
Was lekker rustig ritje, enkel de kleine ronde samen met 4 andere stevig gasgegeven, wel lekker hoor die klimmentjes opknallen.
Was lekker rustig ritje, enkel de kleine ronde samen met 4 andere stevig gasgegeven, wel lekker hoor die klimmentjes opknallen.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Ondanks dat ik alle seizoenen wel kan waarderen was het vandaag heerlijk om na 2 weken weer eens buiten te kunnen fietsen op de racer, en op de valreep nog door het besneeuwde landschap.
Ik heb onderweg alle soorten winterse neerslag wel gehad: sneeuw, hagel en lichte regen, maar het zette nooit echt door
De route:
Deventer - Terwolde - Welsum - Hattem - Zwolle - Wijhe - Olst - Eikelhof - Diepenveen - Deventer
Na ruim 80km smaakte de snert en warme chocolademelk na afloop extra goed!
De fiets heb ik thuis wel direct weer goed afgespoten, want er was flink met pekel gestrooid onderweg
Ik heb onderweg alle soorten winterse neerslag wel gehad: sneeuw, hagel en lichte regen, maar het zette nooit echt door
De route:
Deventer - Terwolde - Welsum - Hattem - Zwolle - Wijhe - Olst - Eikelhof - Diepenveen - Deventer
Na ruim 80km smaakte de snert en warme chocolademelk na afloop extra goed!
De fiets heb ik thuis wel direct weer goed afgespoten, want er was flink met pekel gestrooid onderweg