Castelli Gabba shirt, ademend en regenbestendig ?
Mijn Gabba en Nanoflex spullen gisteren ook gewassen met dat Nikwax met nog iets anders wat ze me adviseerden. Werkt goed, stof is weer waterafstotend en dus erg tevreden!
Dat andere was de TX Direct Wash-In, ook van Nikwax. Deze is het paarse flesje, als je dit gebruikt samen met de Techwash van Nikwax (groene flesje) kun je er weer tegen aan met je Gabba. Heb het onder de kraan al kunnen testen, buiten nog niet dankzij het mooie weer de afgelopen, en komende dagen.
De Gabba staat ook nog op mijn verlanglijst. (Is daar al een topic over?)
Maar is deze écht zo subliém als iederren zegt?
Met dit wisselvallige weer én de herfst weer voor de deur lijkt mij dit een heerlijk allround-shirt.
Met dit wisselvallige weer én de herfst weer voor de deur lijkt mij dit een heerlijk allround-shirt.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- rielplayer
- Forum-lid
Ik vind het een niet te missen kledingstuk. En ik heb hem Elf pas een weken maar ben er onwijs tevreden mee.
Subliem! Vorig najaar gekocht; beste najaar/winter/voorjaar aankoop ooit!jwkeij schreef:De Gabba staat ook nog op mijn verlanglijst. (Is daar al een topic over?)
Dinsdag had ik een koersje terwijl het constant regende en soms zelfs spoelde. Iedereen klaagde over kou en een hoop waren helemaal verkleumd, ik had nergens last van.
Met een hoosbui van een half uur ben je wel helemaal doorweekt, maar doordat ie winddicht is blijf je wel lekker warm.
Met een hoosbui van een half uur ben je wel helemaal doorweekt, maar doordat ie winddicht is blijf je wel lekker warm.
-
- Forum-lid
ik zoek een Gabba (zwart, korte mouw) in maat S, maar deze lijken overal uitverkocht. Iemand een idee waar ik deze momenteel online kan bestellen?