Sportful Dolomiti Race
Wij zijn er ook klaar voor. Gaan woensdagavond richting Prato voor de Stelvio om die donderdag als training mee te pakken, we zijn er toch in de buurt
Dan donderdagmiddag richting omgeving Feltre. Vrijdag kijken we wel waar en wat we gaan fietsen. Zaterdag startnummers ophalen en zondag .......... afzien.
Wij hebben er zin aan, maar de spanning begint nu wel te komen.
Iedereen die gaat veel succes !
Dan donderdagmiddag richting omgeving Feltre. Vrijdag kijken we wel waar en wat we gaan fietsen. Zaterdag startnummers ophalen en zondag .......... afzien.
Wij hebben er zin aan, maar de spanning begint nu wel te komen.
Iedereen die gaat veel succes !
Workswell 268 / Ultegra 8070 Di2
Velobuild VB-R-069 / Ultegra 6800
Wilier 501 - full XT
Velobuild VB-R-069 / Ultegra 6800
Wilier 501 - full XT
Monte Grappa is mooi, heb vorig jaar in bocht 12 of 13 in een appartementje gezeten toen ik de GF Sportful reed.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Jeetje, dat ziet er wel heel bizar uit met dat gigantische monument op de top. Ga maar eens kijken hoe de beentjes aanvoelen ter plekke en dan kijken of ik eventueel op vrijdag nog die kant op ga. Nu geen tips meer, anders ben al gesloopt voordat ik een km van de Sportful gereden heb.bigfloor schreef:Monte Grappa is mooi, heb vorig jaar in bocht 12 of 13 in een appartementje gezeten toen ik de GF Sportful reed.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Klimmen gaat helaas niet zo lekker dit jaar Ga er wel heen (morgenochtend vroeg vertrekken), heb nog wat ritjes uitgetekend rond Feltre en ook verder weg gezien de weersvoorspellingen. Even kijken wat we op de zondag zelf gaan doen. Hoewel voorspellingen op dit moment nog zinloos zijn voor de zondag is hetgeen wat er is wel consequent: variërend van een paar mm tot een mogelijke bak regen! Hopen dat het nog een beetje beter wordt!
Ik dacht ik ga eens op het forum kijken of er al mensen zich roeren omtrend dat ritje van komend weekend. Wat schetst mijn verbazing... Zit iedereen hier een beetje op te scheppen over het aantal kilometers wat ze al in de benen hebben. Nou dat zal me een kudtdag worden met mijn schamele 4500 km. (wel al veel hoogtemeters gemaakt) in de benen. Maar goed; ik hang het elastiek wel bij fietsmakkers Csteenbe, Havana of Magoo aan de zadelpen en dan komt het vast goed.
Nu nog duimen voor wat fatsoenlijk weer. Nu ziet het er nog niet heel best uit
Donderdag eerst maar eens de autorit overleven met die drie frikandellen en dan vrijdag eens op de Grappa kijken wat voor een gigantisch monumemt die Italianen op die heuvel hebben weggelegd. Ik heb uit goede bron vernomen dat Csteenbe daarna nog ff de Campo op wil bollen
Nu nog duimen voor wat fatsoenlijk weer. Nu ziet het er nog niet heel best uit
Donderdag eerst maar eens de autorit overleven met die drie frikandellen en dan vrijdag eens op de Grappa kijken wat voor een gigantisch monumemt die Italianen op die heuvel hebben weggelegd. Ik heb uit goede bron vernomen dat Csteenbe daarna nog ff de Campo op wil bollen
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan/wil iemand van jullie die de Sportful rijd wat voor me meenemen uit Feltre ? Met name het fietspak van Sportful voor de editie van dit jaar. Stuur me aub een PB als je dat voor me wil doen
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Je mag de mijne hebben, als je dat shirt bedoelt.
@Havana
Bedankt, ik bedoel echter het 'koop' fietspak dat ze bij de Sportful stand aanbieden op het mini marktje in het (ijs?)stadion waar je het startnummer ophaalt.
Dus een complete set (broek met galgen en shirt met full-zip). Koste vorig jaar iets van 75-90€ (weet de exacte prijs niet meer)
Bedankt, ik bedoel echter het 'koop' fietspak dat ze bij de Sportful stand aanbieden op het mini marktje in het (ijs?)stadion waar je het startnummer ophaalt.
Dus een complete set (broek met galgen en shirt met full-zip). Koste vorig jaar iets van 75-90€ (weet de exacte prijs niet meer)
Ben vandaag met de wagen de Passo Rolle afgedaald: daar moet je je koppie bij houden. Veel haarspeldbochten, bochten die langer doordraaien dan je zou vermoeden of meteen gevolgd worden door een andere. En dat tot helemaal beneden. Verder is het wegdek ook niet jut van het. Oppassen dus.
insta #gravelgremmen
Ho ho ho wat lees ik nu? Ga je rijden in een tenue van een cyclo die je niet gereden hebt? Dat mag natuurlijk niet. Staat on de top 3 van 'dat kan echt niet'. Zelfs het in bezit hebben van zo'n tenue is een doodzonde.bigfloor schreef:Kan/wil iemand van jullie die de Sportful rijd wat voor me meenemen uit Feltre ? Met name het fietspak van Sportful voor de editie van dit jaar. Stuur me aub een PB als je dat voor me wil doen
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP