Herman_N schreef:Geef hem een bakkie koffie, zeg netjes dat je inmiddels andere fietsmaten hebt, werk hem na 10 min de deur uit en laat nooit meer wat van je horenRidley Noah flyer schreef:Zit ik op de bank dit topic te lezen.
Staat er een kennis aan de deur met een complete team roompot kleding set, shirt jasje en broek
En nu, aan doen of niet
Profteamkleding of neutrale kleding?
-
- Forum-lid
Enige teamkleding die ik zou willen hebben is die van Gazelle Vredestein Campagnolo. Past mooi bij mijn oude Gazelle Champion Mondial. Wel een echte en niet een retro namaak. Helaas nog niet kunnen vinden.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Aan doen, maar dan wel even snel je Ridley inruilen voor een Isaac.Ridley Noah flyer schreef:Zit ik op de bank dit topic te lezen.
Staat er een kennis aan de deur met een complete team roompot kleding set, shirt jasje en broek
En nu, aan doen of niet
-
- Forum-lid
UM nee ... M'n noah gaat voorlopig niet weg
- Supergrover
- Forum-lid HC
Kan dit wel ????
Dit lijkt op een proftenue dat niemand herkent. Waarom is de wielerdresscode toch zo ingewikkeld Nou vooruit dan maar, het mag omdat het zo'n mooi pakkie is
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- Supergrover
- Forum-lid HC
Herman_N schreef:Dit lijkt op een proftenue dat niemand herkent. Waarom is de wielerdresscode toch zo ingewikkeld Nou vooruit dan maar, het mag omdat het zo'n mooi pakkie is
Vind het ook wel een mooi pakkie, zal de kerstman eens vragen...
Is trouwens niet een echt proftenue maar van een Youtube kanaal waar 3 exprofs allerlei wielergerelateerde fimpjes plaatsen.
https://www.youtube.com/user/globalcyclingnetwork
-
- Forum-lid
@Supergrover Wat mij betreft niet. GCN kleding is voor degene die daar werken. Net als met profkleding dus.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Storm-biker schreef:@Supergrover Wat mij betreft niet. GCN kleding is voor degene die daar werken. Net als met profkleding dus.
oeps, dan moet ik het terugsturen óf voor hun gaan werken....
of hopen dat ik niet door de stijlpolitie aangehouden wordt...
4 en een niet ex proSupergrover schreef:Herman_N schreef:Dit lijkt op een proftenue dat niemand herkent. Waarom is de wielerdresscode toch zo ingewikkeld Nou vooruit dan maar, het mag omdat het zo'n mooi pakkie is
Is trouwens niet een echt proftenue maar van een Youtube kanaal waar 3 exprofs allerlei wielergerelateerde fimpjes plaatsen.
- Supergrover
- Forum-lid HC
the Last one telde ik niet echt mee....Naambezet schreef:4 en een niet ex proSupergrover schreef:Herman_N schreef:Dit lijkt op een proftenue dat niemand herkent. Waarom is de wielerdresscode toch zo ingewikkeld Nou vooruit dan maar, het mag omdat het zo'n mooi pakkie is