"De Avondetappe" 2014
-
- Forum-lid
Vreemd.....tis ineens zo stil hier......beste stuurlui misschien
-
- Forum-lid HC
Als jij nou eerst de NOS belt om te informeren welk deel van die ca. 1.50 Euro die elke Nederlander iedere maand aan deze "stichting" afdraagt (0.60 cent daarvan gaat naar sport) dan valt er wel een concept te bedenken dat zonder alteveel reclame een tegenhanger zou kunnen zijn voor de avondetappe .
Zonder dat budget zal een een centenkwestie worden en vrees ik dat mart om budgettechnische redenen zal worden vervangen door die Teckel van RTL (wat overigens niet eens een achteruitgang zou zijn)
Overigens is er niet heel veel mis met het concept/programma en zou het een stuk vrolijker worden zonder een overbetaalde Mart als blikvanger.
Zonder dat budget zal een een centenkwestie worden en vrees ik dat mart om budgettechnische redenen zal worden vervangen door die Teckel van RTL (wat overigens niet eens een achteruitgang zou zijn)
Overigens is er niet heel veel mis met het concept/programma en zou het een stuk vrolijker worden zonder een overbetaalde Mart als blikvanger.
-
- Forum-lid
Wie maakt er een petitie aan op facebook?
Waarom zelf een programma gaan maken als hun alleen de presentator hoeven te vervangen.
Waarom zelf een programma gaan maken als hun alleen de presentator hoeven te vervangen.
-
- Forum-lid
Het is inderdaad jammer dat het ook een negatieve toon met zich mee brengt. Het is echter ook jammer dat de fietssport in nederland op deze manier in de media word gezet.
Kennelijk heeft papzak Mart nog genoeg krediet bij de trouwe NOS kijker. Het zou mij niet verbazen als dat publiek voornamelijk bestaat uit grijsharige, dikbuikige café fietsers die de Tour volgen, maar verder geen moer van de sport weten.
Overigens vind ik VLV ook niet meer zo sprankelijk als voorheen. Karl lijkt zichzelf stilaan ook belangrijker te vinden dan zijn gasten. Die worden steeds sneller en met minder geduld afgekapt. Lieven van G neemt zijn inhoudsloze interviews met een steeds groter wordende desinteresse af.
Of ligt het aan mij en ben ik als meer serieuze volger op zoek naar meer inhoud en minder vermaak?
Overigens vind ik VLV ook niet meer zo sprankelijk als voorheen. Karl lijkt zichzelf stilaan ook belangrijker te vinden dan zijn gasten. Die worden steeds sneller en met minder geduld afgekapt. Lieven van G neemt zijn inhoudsloze interviews met een steeds groter wordende desinteresse af.
Of ligt het aan mij en ben ik als meer serieuze volger op zoek naar meer inhoud en minder vermaak?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kortom, tijd dat Tour du Jour weer op de buis komt
Less is bore
Je gebeden worden gehoord. Maandag weerdaniel1975 schreef:Kortom, tijd dat Tour du Jour weer op de buis komt
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat de Mart haters zo maar even Uitzending Gemist moeten raadplegen.....
Mooie reportage met Kai Reus en Mart die imho de juiste toon had.
Mooie reportage met Kai Reus en Mart die imho de juiste toon had.
Less is bore
-
- Forum-lid
Meest interessante aflevering van de Avondetappe 2014 die ik tot nu toe gezien heb. Jammer dat Mart het verhaal van Kai Reus moest afkappen vanwege tijdgebrek.