Het werelduurrecord
-
- Forum-lid HC
Toch ook wel mooi, 1 rondje tekort (17 seconden) in het licht van zijn hele carrière. Net niet ....
What makes the boat go faster?
- plantagenet
- Forum-lid
Hele knappe prestatie hoor. Ik haal die snelheid alleen met windkracht 7 in de rug...
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
https://twitter.com/denrijn/status/570666773047054336havana schreef:Volgens Sporza ligt het aan zn slechte baantechniek, er had dus meer ingezeten; jammer dus!
50m/2pi r = 39,79m straal (ronde baan)
10cm te hoog gem?
39,89*pi*2= 250,63cm
63cm*210 rondjes=131m te veel?
vond 'm bij tijd en wijle flink zwieberen inderdaad
Geen baanwielrenner van nature en een klein krap baantje. Zeker als je helemaal stuk gaat kan je dat opbreken.
@monsieurpinot, leuk sommetje maar zegt niet zoveel. Het op de zwarte lijn blijven kost enorm veel kracht en focus. Hoeveel energie verspil je daarmee niet mee als het niet vanzelf gaat.
@monsieurpinot, leuk sommetje maar zegt niet zoveel. Het op de zwarte lijn blijven kost enorm veel kracht en focus. Hoeveel energie verspil je daarmee niet mee als het niet vanzelf gaat.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Hij heeft vast enorm afgezien, en heeft zeker beter gepresteerd dan menigeen had verwacht.
Maar ik vond wel dat hij er nog fris bij zat op t stoeltje na afloop, en na 6 minuten liep hij alweer makkelijk richting de catacomben.
Dat is toch net ff anders dan een van Moorsel die aan t zuurstof moet na afloop.
Sowieso vraag ik mij af of die sterke drop in snelheid net na de helft, te maken kan hebben met de zuurstofschuld waar je last van hebt op 2km hoogte.
Maar ik vond wel dat hij er nog fris bij zat op t stoeltje na afloop, en na 6 minuten liep hij alweer makkelijk richting de catacomben.
Dat is toch net ff anders dan een van Moorsel die aan t zuurstof moet na afloop.
Sowieso vraag ik mij af of die sterke drop in snelheid net na de helft, te maken kan hebben met de zuurstofschuld waar je last van hebt op 2km hoogte.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
RESPECT grote klasse deze jongen mag niet verloren gaan voor de sport hij hoort in het peloton thuis
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met alle respect voor zijn prestatie gisteren: waarom vindt iedereen nu ineens dat ie in het peloton thuis hoort? Hij heeft de laatste 2-3 jaar kansen genoeg gehad om zich te laten zien en die kansen niet gepakt. Waarom zou dat dan nu anders zijn terwijl de jonge lichting alweer staat te trappelen?
Less is bore
Hier zit zeker een een stuk waarheid in. Daarnaast is/was zijn vermogen 5,28W/kg en dat van Rohan 6,21W/kg. (Bron Twitter @Sportarts= Guido Vroemen)
Laatst gewijzigd door MarcFaFo op 26 feb 2015 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
MarkVeenstra schreef:Hij heeft vast enorm afgezien, en heeft zeker beter gepresteerd dan menigeen had verwacht.
(...).
Dit verbaasde mij ook, zijn haren waren gewoon nog droog. Hoe kan dat als je een uur lang volle charge op een fiets zit met een helm..
Ik weet niet wat ik hier van moet denken eigenlijk.
Ten eerste weet ik niet hoe goed het staande record is, Ooit reed Boardman het wereldrecord naar de vaantjes maar bleek dat hij in de wedstrijden geen deuk in een pakkie boter kon fietsen.
De oude recordrijders zoals Merckx was natuurlijk een ander verhaal.
En nu Thomas, geen idee of dit nu echt een prestatie is of dat een top10 TdF rijders gehakt maakt van het huidige record.
Ten eerste weet ik niet hoe goed het staande record is, Ooit reed Boardman het wereldrecord naar de vaantjes maar bleek dat hij in de wedstrijden geen deuk in een pakkie boter kon fietsen.
De oude recordrijders zoals Merckx was natuurlijk een ander verhaal.
En nu Thomas, geen idee of dit nu echt een prestatie is of dat een top10 TdF rijders gehakt maakt van het huidige record.