Vuelta 2015
-
- Forum-lid HC
Hoe ver kan hij komen? Ben benieuwd met een paar beklimmingen achter elkaar, maar die komen woensdag toch -:)
Pffffffffffffffffffffffff... niet normaal.... Wat een genot om naar te kijken deze Vuelta.
Eerst Lindeman 2 dage geleden en vandaag een werkelijk briljante overwinnng van Dumoulin. Kien gereden door (gruwelijk hard) eigen tempo te rijden maar dan nog in de laatste 150m zo hard toe te slaan.
Ongelofelijk, als het een rus was geweest was zeker her D woord gevallen
Ik denk dat dit is wat Dumoulin (als TT-er) kan, voor echte lange klimmen is hij te groot en te zwaar maar dit is waanzinnig gaaf.
Ach kom op nog even nagenieten:
https://www.youtube.com/watch?v=TGJPlB0 ... e=youtu.be
Eerst Lindeman 2 dage geleden en vandaag een werkelijk briljante overwinnng van Dumoulin. Kien gereden door (gruwelijk hard) eigen tempo te rijden maar dan nog in de laatste 150m zo hard toe te slaan.
Ongelofelijk, als het een rus was geweest was zeker her D woord gevallen
Ik denk dat dit is wat Dumoulin (als TT-er) kan, voor echte lange klimmen is hij te groot en te zwaar maar dit is waanzinnig gaaf.
Ach kom op nog even nagenieten:
https://www.youtube.com/watch?v=TGJPlB0 ... e=youtu.be
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ik heb het gewoon net nog weer even zitten kijken en het blijft fantastisch..Echo schreef:geweldig dat commentaar bij Europsport, hoe enthousiast kan je zijn
Dat incident van Sagan met de motor kan ik ook nog steeds niet over uit. Dat is al de zoveelste aanrijding dit jaar en Sagan is exit in bloedvorm.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
+1 En echt oprecht! Heerlijk. Versprekingen uit enthousiasme zoals kilometers ipv meters voegen dan zelfs wel iets toeEcho schreef:geweldig dat commentaar bij Europsport, hoe enthousiast kan je zijn
Los van de NL successen is het een heerlijke Vuelta aan het worden. Genieten!
En Froome brande toch echt twee serieuze lucifers af. Hij dacht op 150 meter (en ik denk iedereen) dat hij zou winnen.
Ja, zoner even de laatste 3km van Eurosport gekeken. Echt geweldig commentaar idd.
Ja, zoner even de laatste 3km van Eurosport gekeken. Echt geweldig commentaar idd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock