Interessant, misschien morgen maar eens een paar foto’s makenypuh schreef: ↑09 jul 2020 21:21Ligt een beetje aan de staat en afmontage uiteraard, maar ik zag van de week nog een Isaac van 2016 voor ruim €2.5k te koop staan. De Aeroad is een meer gewilde fiets.elboutero schreef: ↑09 jul 2020 21:14 Tja ik blijf die canyon met de afmontage en wielen belachelijk licht vinden voor het grootst mogelijke frame, maar fietsen op de cervelo is natuurlijk puur genot Door andere afmontage en disc/ velg is het verder lastig vergelijken.
Denk wel dat je iets te hoog inzet wat betreft mogelijke bedragen om nog voor de canyon te krijgen, althans ik zie dat (helaas) niet gebeuren...
Ik zou bijna zeggen, zet hem voor de gein eens voor €2.250 te koop. Ik denk dat dat je nog verrast zult staan wat voor gekke bedragen mensen betalen deze tijd, al zijn de eerst impulsaankopers tijdens corona en het mooie voorjaar inmiddels al wel voorzien. Ik pb je mijn rekeningnummer wel voor de 10% fee boven de €1.500 die je ontvangt.
hoeveel en welke fietsen heb je?
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
Scott Addict 2009 met Campa Chorus, handgespaakt DT setje en in 2017 laten overspuiten. Blijft een heerlijk lichte fiets
Viner (2015) met Potenza en Reynolds carbon hoepels om te koersen en voor de winter ritjes
Redbull Alu uit 2006 nu singlespeed opgebouwd voor woon-werk en pekelritren in de winter
Viner (2015) met Potenza en Reynolds carbon hoepels om te koersen en voor de winter ritjes
Redbull Alu uit 2006 nu singlespeed opgebouwd voor woon-werk en pekelritren in de winter
-
- Forum-lid
MTB Bianchi Methanol 2015-2016
Cannondale Caad 12 2018-2019
Stadsfiets Gazelle
Gazelle wordt waarschijnlijk binnenkort vervangen voor een sportieve Koga fiets.
Cannondale Caad 12 2018-2019
Stadsfiets Gazelle
Gazelle wordt waarschijnlijk binnenkort vervangen voor een sportieve Koga fiets.
Een BMC Roadracer SL01 waarvan alleen het frame nog origineel is, de rest geupgrade onlangs nog een vermogensmeter.
En onlangs een Stevens Devil's Trail gekocht om ook af en toe in het bos te spelen. Nog weinig aan veranderd.
En onlangs een Stevens Devil's Trail gekocht om ook af en toe in het bos te spelen. Nog weinig aan veranderd.
Scott Addict RC 20
Drie, zie onderschrift. En ik heb beloofd het daar bij te houden.
Dus telkens ik iets nieuws koop, verkoop ik een andere.
Dus ik ben aan het twijfelen of de Sensa deze keer aan de beurt is....
Dus telkens ik iets nieuws koop, verkoop ik een andere.
Dus ik ben aan het twijfelen of de Sensa deze keer aan de beurt is....
ondertussen er bij:EmPeHa schreef: ↑10 feb 2015 20:10 Gazelle tour popular als boodschappen fiets.
Gazelle Olympia 1991, productiefiets als student nieuw gekocht. (Mijn brommer er op ingeruild).
Naamloze carbon fiets met Ultegra 6700 voor de ritten op snelheid.
Gazelle Trim Trophy 1987. Pas aangeschaft als pekel- en gravelracer.
Gazelle Champion Mondial Cross 1993. Nog in opbouw. Ondertussen al weer meer dan een frame alleen.
Gazelle Champion mondial AB 1987
Gazelle Champion mondial AA special 1987
Gazelle Vuelta 1996
Bianchi MTB 26" 2002
Trek X caliber MTB 29" 2018.