Festive 500?
Nouja daar verschillen we dan over van mening
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Indoor of outdoor... Roeien en kanovaren zijn uiteraard nooit hetzelfde
Dit is geen mening, maar een feit. Een roeier vaart met zijn rug in de vaarrichting. Een kanovaarders kijkt wèl gewoon waar hij naar toe gaat
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Als ik in TrainerRoad 1 of 1 1/2 uur op de fiets zit haal ik 30% meer kilometers dan in dezelfde tijd buiten. Aan de andere kant: buiten is 9 uur rijden prima te doen (ook in deze winter) en op de Tacx ben ik het na 1 1/2 uur echt wel zat...
2 ritten so far, 330 "echte" kilometers
2 ritten so far, 330 "echte" kilometers
Laten we maar on topic blijvenMarkVeenstra schreef: ↑25 dec 2020 20:08Indoor of outdoor... Roeien en kanovaren zijn uiteraard nooit hetzelfde
Dit is geen mening, maar een feit. Een roeier vaart met zijn rug in de vaarrichting. Een kanovaarders kijkt wèl gewoon waar hij naar toe gaat
Rukken is geen neuken.
258/500 vandaag een rustig ritje van 70. Vond de wind vandaag ook geen feest maar het was te doen. Lekker op hartslag en beentempo blijven draaien, eerst anderhalf uur tegen maar toen heerlijk terug naar huis geblazen... Morgen wellicht een rustdagje hoewel mijn ervaring is dat "inhalen" van kilometers een lastige zaak is. Hopelijk eind van de middag het weer iets rustiger, dan nog maar ff een uurtje of anderhalf.
In het verleden kon je ook de prestaties van andere deelnemers aan de challenge zien, is dat dit jaar niet mogelijk? Vond het altijd wel grappig om te zien welke idioten het op één dag klaarspeelden etc.
In het verleden kon je ook de prestaties van andere deelnemers aan de challenge zien, is dat dit jaar niet mogelijk? Vond het altijd wel grappig om te zien welke idioten het op één dag klaarspeelden etc.
Vandaag stond er wel een gure wind.
Kort ritje van 52 km . 212/500
Morgen rustdag en de fiets even grondig poetsen is wel nodig na al die natte wegen van de laatste dagen .
Kort ritje van 52 km . 212/500
Morgen rustdag en de fiets even grondig poetsen is wel nodig na al die natte wegen van de laatste dagen .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Het is dit jaar wel echt vechten tegen de elementen, als in echt herfstweer.
Ik maak er voor mijzelf altijd challenge van om de 1000 aan te tikken, want 500 is voor mij wel erg simpel
En dat was ook het originele idee :
https://www.rapha.cc/gb/en/stories/F500 ... ge-by-half
Vandaag iig de 500 voltooid
Speelde nog wel even met de gedachte om er een 500km rit van te maken dit jaar, maar daarvoor was het weer echt te erg.
Ik maak er voor mijzelf altijd challenge van om de 1000 aan te tikken, want 500 is voor mij wel erg simpel
En dat was ook het originele idee :
https://www.rapha.cc/gb/en/stories/F500 ... ge-by-half
Vandaag iig de 500 voltooid
Speelde nog wel even met de gedachte om er een 500km rit van te maken dit jaar, maar daarvoor was het weer echt te erg.
Ik ga het niet halen dit jaar. Moet maandag een dagje werken en woensdag m’n broer helpen met klussen.
Daarnaast helpt het niet mee dat ik er voor koos om wat rondjes op de crosser te gaan maken de afgelopen dagen. Dan tikken de kilometers wat minder hard aan.
Daarnaast helpt het niet mee dat ik er voor koos om wat rondjes op de crosser te gaan maken de afgelopen dagen. Dan tikken de kilometers wat minder hard aan.