Gevallen in 2016
- Wolfhound32
- Forum-lid
Nou is het wel een keertje klaar hè Rob. Nadat je dit topic in 2015 al een spin off had gegeven, doe je ook weer vrolijk mee in 2016.
Voor 2017 maar eens wegblijven uit dit topic zou ik zeggen.
Voor 2017 maar eens wegblijven uit dit topic zou ik zeggen.
- Forum-lid
Oh shit wat een ellende hier
Ik wens iedereen sterkte met de breuken, de schade etc. Beterschap.
Ik wens iedereen sterkte met de breuken, de schade etc. Beterschap.
Afgelopen zondag ook tegen de vlakte gegaan met niet hele leuke afloop, verhaal is hier te lezen :
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 3#p1138653
gebroken te zijn, schaambeen en stukje heupkop.
Rechts op foto (links in echt) gaat morgen plaatje over die ze vastzetten met ijzerdraad.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 3#p1138653
gebroken te zijn, schaambeen en stukje heupkop.
Rechts op foto (links in echt) gaat morgen plaatje over die ze vastzetten met ijzerdraad.
Heftig verhaal en pijn pijn en nog eens pijn die alleen maar heftiger werd.
Niet leuk om te lezen. Nu maar hopen dat die operatie goed lukt. Een goede chirurg doet echt wonderen
Niet leuk om te lezen. Nu maar hopen dat die operatie goed lukt. Een goede chirurg doet echt wonderen
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Alvast veel beterschap DDX. Vanachter de laptop altijd meegenoten van je belachelijke ritten en verhalen. Ik wens je een vlotte operatie morgen en n spoedig herstel
-
- Forum-lid
Sterkte DDX. Mijn vader heeft vorig jaar zijn heup en elleboog gebroken bij een val. Gelijk geopereerd maar het herstel ging niet erg voorspoedig. Hij ligt nu in het zkh om alle platen en schroeven er weer uit te laten halen. Jij bent nog een stuk jonger dus ik neem aan dat het herstel bij jou wat sneller zal gaan.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ah kak. Dat is inderdaad zwaar kut. Sterkte DDX!