Forumrit Drenthe, zondag 14 augustus 2016
-
- Forum-lid
Mijn track staat nog op 'privé'. Ik wil het stuk bij Odoorn nog wat aanpassen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag 50km (na)pijnvrij op de racer gezeten, dus we zitten nog op koers om er bij te zijn!
Less is bore
Ik denk niet dat Daniel je op de kasseien kan volgenTumTumTum schreef:Daniël, ik ben er bij...dus iederéén kan mee.
+1 Zelf Daniel wel eens ontmoet en een van de leukste forumledenTumTumTum schreef:Maar, zorg maar dat je erbij bent want ik zou het leuk vinden je nou eens te ontmoeten. Dat geldt voor nog meer mensen hoor.
Maar de organisator van al dit moois is ook een toffe gast zoals onze zuiderburen zo mooi kunnen zeggen! En een liefhebber van stenen!
Zelf kijk ik vooral uit Havana een keer te zien! Maar ik zie nog wel wat namen op de lijst die ik graag een keer LIVE te zien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, die sigarenman is idd ook wel een van de missing faces.
Less is bore
missing facesdaniel1975 schreef:Haha, die sigarenman is idd ook wel een van de missing faces.
Volgens mij is er wel eens een knappe foto op de Ventoux van hem langsgekomen
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik zag vorige week trouwens telkens een reclame over fietsen in Drenthe langskomen op de NPO, zit jij daarachter, Walter?
-
- Forum-lid
Je moet het ijzer smeden als het heet is...
Mooie foto's, Gastheerg! Jouw foto's van deze editie op de Franse kasseien herinneren mij aan de opdracht die dag om de zwarten in het juiste treintje te krijgen.
Niet slecht als dat dan ook nog lukt en je dan twee (ex-)wereldkampioenen voor je hebt rijden...
Was trouwens een trending topic op Twitter die dag.
Mooie foto's, Gastheerg! Jouw foto's van deze editie op de Franse kasseien herinneren mij aan de opdracht die dag om de zwarten in het juiste treintje te krijgen.
Niet slecht als dat dan ook nog lukt en je dan twee (ex-)wereldkampioenen voor je hebt rijden...
Was trouwens een trending topic op Twitter die dag.
-
- Forum-lid
Staat u al op de lijst?robbiey schreef:Ik kijk uit om Drenthe een keer te zien
De route op GPSies.com is nu openbaar, genaamd 'Forumrit Drente 2016'. Start- en eindpunt zijn echter niet bij Hooghalen zoals het volgens de route lijkt. Ik heb twee waypoints toegevoegd ter verduidelijking.