Minst favoriete merk?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hear hear!! En dan vooral de nieuwe banden met beige wangen.
Less is bore
Nietus, dat is het functioneel, dan is het juist gaaf!
(Al moet ik toegeven dat de hele zwarte bandjes die sinds een week om de carbon hoepeltjes liggen ook best fraai staan)
(Al moet ik toegeven dat de hele zwarte bandjes die sinds een week om de carbon hoepeltjes liggen ook best fraai staan)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kleur in bandjes is nooit functioneel
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als compromis akkoord.Ernie C. schreef:Op een retro fiets.
a.
Maar op een nieuwe Venge of Tarmac is het echt nog fouter dan fout.
Less is bore
Oneens uiteraard. De fijnste banden die er zijn (als je lekbestendigheid niet mee telt), hebben beige wangetjes. Dus én functioneel, én het staat nog vet ook!
Maar we dwalen af.
Ridley!
Maar we dwalen af.
Ridley!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Veel merken zijn al genoemd. Een merk waar ik een haat-liefde verhouding mee heb is BBB, Het logo wordt vooral lelijk met die swooshes ernaast, maar veel van hun producten zijn gewoon goed. Toppers wat mij betreft: Beenstukken, stuurlint, spatbord, klein zadeltasje. Dan maar proberen om het logo niet te zien. Logo kon verwijderd worden van het zadeltasje.
Qua fietsmerk: Bulls, Merida.
Qua fietsmerk: Bulls, Merida.
Toe nou: banden met een vrolijk kleurtje (èn bijpassend stuurlint) zijn net de enige manier om een zwarte fiets aantrekkelijk te maken!ruud_k schreef:Ohw ja, hoewel niet toegespitst tot een merk, gruwel ik echt van iedere fiets met gekleurde banden...
En bij een witte fiets kan zelfs dat niet baten...
Laatst gewijzigd door dario op 16 jun 2016 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)