Vraag het Rodrick
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ken het betreffende artikel niet maar ik kan je wel vertellen dat het fiets gebied daar subliem is! Je kunt echt kiezen tussen vlakke stukken en fors heuvel op. En de drukte valt erg mee, niet zoals in Málaga waar je eerst kilometers over een semi snelweg fiets voor je in de campagne bent. En dan gaat het daar meestal meteen berg op. Rond Valencia heb je meer vlak tussen de heerlijk geurende sinaasappel bloesem.Lekker fietsen! schreef: ↑02 nov 2019 11:24 Fiets #11-2019, pagina 26-27, advertorial. 'De streek rondom Valencia in het westen van Spanje...'
Is er enige vorm van redactie op advertorials? Of is dit een artikel dat volledig wordt aangeleverd door iets/iemand die Valencia wil promoten? Dan is het eigenlijk nog erger: een plaats promoten waarvan ze niet eens weten waar het ligt...
Doet me denken aan de vakantieman van Frits Bom van vroeger: mensen die op een kaart van Europa moeten aanwijzen waar ze zijn....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nope, zag het al langs schuiven op linkedin.
Less is bore
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Het is anders of er een freelancer na 3 jaar weg gaat of een hoofdredacteur na 20+ jaar.mackersv2.0 schreef: ↑02 mei 2020 10:49 Vond het niet bepaald een groots afscheid
Kwam er pas een paar weken geleden achter toen ik haar miste en op dat bericht stuitte.
-
- Forum-lid
Hij vertrekt met stille trom. Een veeg teken. Ik vraag me ook af wat hij bedoelt met dat hij het gevoel had zijn werk niet meer te kunnen doen op een manier die bij hem past.
Ik vind wel dat de kwaliteit van vooral het blad nogal achteruit is gegaan. Met name de tests van de fietsen zijn de moeite van het lezen niet meer waard, (weinig fietsen, obscure merken, vage rapportage)
Ik vind wel dat de kwaliteit van vooral het blad nogal achteruit is gegaan. Met name de tests van de fietsen zijn de moeite van het lezen niet meer waard, (weinig fietsen, obscure merken, vage rapportage)
Opzegtermijn bij een vaststellingsovereenkomst als je zolang in dienst ben is 4 maanden. 1 mei, 1 september.....HarryuitHilversum schreef: ↑04 mei 2020 13:05 Hij vertrekt met stille trom. Een veeg teken. Ik vraag me ook af wat hij bedoelt met dat hij het gevoel had zijn werk niet meer te kunnen doen op een manier die bij hem past.
Maar de gemiddelde test is inderdaad drama.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zoals dit verhaal, dat kan je toch nooit ernstig nemen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Zoals sommigen hier al was opgevallen is Rodrick inderdaad weg bij Fiets magazine. Nadat wij 14 jaar collega's zijn geweest heb ik de eer hem op te mogen volgen.
Dit topic ga ik daarom sluiten, ik zal een nieuwe openen waarin ik zal trachten jullie vragen over het magazine en de website zo goed mogelijk te beantwoorden.
Dit topic ga ik daarom sluiten, ik zal een nieuwe openen waarin ik zal trachten jullie vragen over het magazine en de website zo goed mogelijk te beantwoorden.