La Marmotte ZONDAG 2 juli 2017
-
- Forum-lid
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 11 mei 2014 12:42
Hallo hallo.
Weet iemand hier hoe het zit met starttijden? Dit is mijn eerste M en (volgens mij) heb ik het startnummer 6093. Die zie ik terugkomen bij mij registratie. Kan iemand mij vertellen wat dit betekent qua starttijd? En of dit een beetje gunstig, of juist niet, uitpakt om goud te behalen. Neem toch aan dat ze uitgaan van je netto tijd, van startmeet tot finish.
Weet iemand hier hoe het zit met starttijden? Dit is mijn eerste M en (volgens mij) heb ik het startnummer 6093. Die zie ik terugkomen bij mij registratie. Kan iemand mij vertellen wat dit betekent qua starttijd? En of dit een beetje gunstig, of juist niet, uitpakt om goud te behalen. Neem toch aan dat ze uitgaan van je netto tijd, van startmeet tot finish.
Jouw nummer betekent starten vanuit het laatste vak. Maar de nettotijd geldt inderdaad.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 11 mei 2014 12:42
Dat is dus best ongunstig denk ik, of niet? Of zijn er vanuit het laatste vak ook goeie treintjes op te zetten? Lijkt me op het vlakke wel fijn als je een groepje hebt waarmee je kunt draaien.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4217
- Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43
Als je voor goud gaat dan maakt he niet uit. Als het kritisch is of je überhaupt de finish haalt dan kan soms dat kwartiertje je redden. Maar iemand die voor goud gaat hoeft alleen maar een treintje te vinden in het dal richting Telegraphe, als je daar niet inzit dan rij je rustig en wacht tot het eerst volgende treintje voorbij komt. Die verloren tijd haal je makkelijk in in de resterende beklimmingen.
Regards From EP
Regards From EP
-
- Forum-lid
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 11 mei 2014 12:42
Bedankt voor de ervaringstips. Als ik de calculator op doefiets.nl invul kom ik uit rond de 7.30 / 7.45 uur uit. Limiet voor goud is 8:13. Ik ga maar gewoon uit van eigen kracht (hard werken aan conditie / watt-kg momenteel op 3.6) en hoop ergens een treintje te vinden. Als er nog maar genoeg mensen achter me zitten zo startend vanuit het achterveld..
Waar je ook start, overal vind je goede treintjes richting de Glandon.
Hou je in jouw schema rekening met de neutralisatie van de Glandonafdaling?
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 11 mei 2014 12:42
Hallo Herman. De doefiets calculator houd daar rekening mee inderdaad. Die zit er dus al in verrekend.
-
- Forum-lid
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 25 feb 2017 14:11
Hallo,c.zaballa schreef:Ben nog op zoek naar een accommodatie om van woensdag tot en met maandag te verblijven. Nu blijven er nog een paar opties over. Oftewel boven op de Alp of anders bij Les Deux Alpes. Nu vroeg ik me af wat slimmer is.
Als je op de Alp zelf zit, moet je 's ochtends nog afdalen, maar ben je na de finish gelijk thuis. Afdalen 's ochtends in de kou lijkt me niet 100% ideaal, daarnaast is het waarschijnlijk super druk de dagen ervoor. Nadeel van Les Deux Alpes is dat je weer wat verder weg zit. Maar je zou de dag zelf wel met de auto tot nabij Bourg kunnen rijden en na de finish terugafdalen tot aan de auto.
Iemand hier ervaring mee? Aanbevelingen?
Ik heb 2x een startbewijs met hotelaccomodatie wegens verhuizing in de aanbieding.
Voor de Maratona dles Dolomiete.
De accommodatie is van wo. t/m ma.
-
- Forum-lid
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 25 feb 2017 14:11
In de aanbieding 2 x een startbewijs met hotelaccomodatie van wo t/m ma voor de tocht der tochten.
Maratona dles Dolomiete.
Prijs voor de startbewijzen valt te onderhandelen. Hotel is vaste prijs. Is een combi aanbieding.
Maratona dles Dolomiete.
Prijs voor de startbewijzen valt te onderhandelen. Hotel is vaste prijs. Is een combi aanbieding.
Bovendien kun je startbewijzen voor de Maratona niet op naam overzetten.