Ik denk dat je de dfly bedoeld wu101Bospaadje schreef:Canyon heeft bevestigd dat mijn endurace gekeverd wordt met de nieuwe batterij bt dn 110.
welke junction box kan ik daar beste bij kopen en waar is deze op voorraad en goede deal?
en heb ik dan verder nog iets nodig?
Ik neem aan dat bij een geheel gemonteerde groep ook al een Junctionbox is gemonteerd!?
Waarschijnlijk bedoel ik iets anders dan dat ik schrijf Sorry.
Maar ik dacht dat er nog een onderdeel nodig was, naast de complete groep (zoals geleverd door canyon) met de juiste batterij?
shimano's E-TUBE Project
Specialized Diverge Axs
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
Ik denk dat je de E-Tube Wireless Unit bedoelt, om te communiceren met de App of fietscomputer.Bospaadje schreef:Canyon heeft bevestigd dat mijn endurace gekeverd wordt met de nieuwe batterij bt dn 110.
welke junction box kan ik daar beste bij kopen en waar is deze op voorraad en goede deal?
en heb ik dan verder nog iets nodig?
Ik neem aan dat bij een geheel gemonteerde groep ook al een Junctionbox is gemonteerd!?
Waarschijnlijk bedoel ik iets anders dan dat ik schrijf Sorry.
Maar ik dacht dat er nog een onderdeel nodig was, naast de complete groep (zoals geleverd door canyon) met de juiste batterij?
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless
De vraag is alleen of je deze echt nodig hebt voor synchro shifting aangezien je het ook schijnt te kunnen activeren via kabel met pc of juiste knopdruk snelheid op voorste junctionbox.
Anders gewoon even afwachten tot juiste firmwares er zijn.
Anders gewoon even afwachten tot juiste firmwares er zijn.
Volgens is die er nu dan toch wel. Net gedownload uit de playstore.DDX schreef:Alle info over een android versie zijn inmiddels verdwenen van de shimano website.
Zou toch jammer zijn als die niet uitkomt...
Verstuurd vanaf mijn JY-S3 met Tapatalk
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
Wachten op de firmware update voor de shifters blijkbaar. Op internet lees ik januari, Q1 en lente... Heb net ff via Twitter gevraagd. Kijken of ze daar nog op antwoorden.feddesman schreef:Zojuist alles geïnstalleerd en ge-update via iphone,je zou toch denken dat het werkt na onderstaande instellingen maar helaas.
Trek Domane 4.3 2013
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
De shifters zitten wel op de versie 3.0 die nodig is voor de nieuwe functies, alleen de voor en achter derailleur lopen qua firmware nog achter.tinoh schreef:Wachten op de firmware update voor de shifters blijkbaar. Op internet lees ik januari, Q1 en lente... Heb net ff via Twitter gevraagd. Kijken of ze daar nog op antwoorden.feddesman schreef:Zojuist alles geïnstalleerd en ge-update via iphone,je zou toch denken dat het werkt na onderstaande instellingen maar helaas.
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless
Klinkt wel logischer ja. De shifters hebben er niet veel mee te maken zou ik zo zeggen.Carlosiebers schreef:De shifters zitten wel op de versie 3.0 die nodig is voor de nieuwe functies, alleen de voor en achter derailleur lopen qua firmware nog achter.tinoh schreef:Wachten op de firmware update voor de shifters blijkbaar. Op internet lees ik januari, Q1 en lente... Heb net ff via Twitter gevraagd. Kijken of ze daar nog op antwoorden.feddesman schreef:Zojuist alles geïnstalleerd en ge-update via iphone,je zou toch denken dat het werkt na onderstaande instellingen maar helaas.
Trek Domane 4.3 2013
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
-
- Forum-lid
Zoeken op "e-tube" of "shimano" levert mij niks op, weet iemand of er een bepaalde versie van Android als minimum eis geldt? (ik heb geloof ik een stokoude 4.4)tinoh schreef:Volgens is die er nu dan toch wel. Net gedownload uit de playstore.DDX schreef:Alle info over een android versie zijn inmiddels verdwenen van de shimano website.
Zou toch jammer zijn als die niet uitkomt...
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact