Festka bikes
@csteenbe wel
Ik kan twee uitzonderingen bedenken die de regel bevestigen, de Cinelli Laser en de Basso Diamante SV.53x11 schreef:Aangezien alle aero fietsen per definitie lelijk zijn (da's een feit, geen mening)daniel1975 schreef:En wat vinden we dan prachtig? Dat het een Feska is of gewoon een simpel strak spuitschema?
Ik vind een tube to tube carbon frame ook meestal zeer fraai. Mijn keuze zou niet op Festka vallen omdat ik liever iets Italiaans zou willen hebben voor een dergelijk bedrag. Maar de afkomst is natuurlijk evenmin van belang voor de rijeigenschappen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Diamante is zeer fraai!! Maar valt dit nog onder aero?Ernie C. schreef:Ik kan twee uitzonderingen bedenken die de regel bevestigen, de Cinelli Laser en de Basso Diamante SV.53x11 schreef:Aangezien alle aero fietsen per definitie lelijk zijn (da's een feit, geen mening)daniel1975 schreef:En wat vinden we dan prachtig? Dat het een Feska is of gewoon een simpel strak spuitschema?
.
Als ik niet gebonden zou zijn aan een hogere voorkant zou dit denk ik mijn keus zijn, samen met de C60.
Less is bore
Helemaal eens. Eenvoudige lijnen en agressief uitzicht.scottpch schreef:53x11, moet je toch eens beter kijken!
Een Scott Foil 2011/2015 is aero, licht en ontzettend mooi zoals eigenlijk een aero bike moet zijn!
3x zo mooi als een supersix!!
En lelijk
En off topic
En off topic
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Wat een gedrocht die Kuota.
Het is het aeromodel van Basso. Aangezien de aerodynamica hier vooral worden gezocht in de geometrie en wat minder in de illusie dat hoge, platte buizen een merkbaar snelheidsverschil opleveren inderdaad niet voor iedereen geschikt.daniel1975 schreef: De Diamante is zeer fraai!! Maar valt dit nog onder aero?
Als ik niet gebonden zou zijn aan een hogere voorkant zou dit denk ik mijn keus zijn, samen met de C60.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, vanuit die optiek zou dit wel eens veel meer voordeel op kunnen leveren dan bijv zo'n spuuglelijke Venge.
Alle Basso's zijn trouwens behoorlijk diep.
Alle Basso's zijn trouwens behoorlijk diep.
Less is bore
Niets mis mee overigens. Zoveel mensen zoveel wensen.csteenbe schreef:Goede inschatttingBospaadje schreef:Zonder de bewonderaars van deze fietsen in een hokje te plaatsen, maar rijden jullie Subaru of Volvo?
Als iedereen een pina zou rijden, zou het leuke er ook snel vanaf zijn.
En af en toe zie je merken die je niet zo vaak ziet.
Laatst moest ik zelfs googlen naar van moord oid.
Maar goed over smaak valt te twisten