Winter OS
De Jong moet vervangen door Groenewoud.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat is volgens mijnook de enige remedie. Je kon in het interview achteraf heel duidelijk voelen waar de kneep zat.
Zou echt zonde zijn om Wust en co nu door bobo politieke dwaling een medaille te ontzeggen.
Bovendien staat Groenewoud te springen om in actie te komen, die frisse impuls kan net het verschil maken. Weg met die chagrijn van de Jong alsjeblieft.
Je moet er gewoon staan als het nodig is en zij staat er (weer) niet de rest overduidelijk juist wel.
Zou echt zonde zijn om Wust en co nu door bobo politieke dwaling een medaille te ontzeggen.
Bovendien staat Groenewoud te springen om in actie te komen, die frisse impuls kan net het verschil maken. Weg met die chagrijn van de Jong alsjeblieft.
Je moet er gewoon staan als het nodig is en zij staat er (weer) niet de rest overduidelijk juist wel.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat sowiso, Anusma is echt een hork.
Doet niets af aan het feit dat De Jong niet op scherp staat en Groenewoud de betere keuze is nu.
Die past qua slag zo in de slag van Irene en Ireen lukt dat ook wel met haar ervaring.
Buiten dat om; ik heb het niet met De Jong. Kijkt altijd een beetje sjacho of arrogant uit haar ogen. Wellicht onbedoeld, maar toch.
Doet niets af aan het feit dat De Jong niet op scherp staat en Groenewoud de betere keuze is nu.
Die past qua slag zo in de slag van Irene en Ireen lukt dat ook wel met haar ervaring.
Buiten dat om; ik heb het niet met De Jong. Kijkt altijd een beetje sjacho of arrogant uit haar ogen. Wellicht onbedoeld, maar toch.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Overigens zit ik dan weer in “team Kok”.
Lijkt mij een veel aangenamer persoon dan KoenJutta.
Lijkt mij een veel aangenamer persoon dan KoenJutta.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Overigens niemand de moeite genomen om Bos te melden hier: knappe bronzen plak!!!
Less is bore
Heel knap!daniel1975 schreef: ↑13 feb 2022 07:46 Overigens niemand de moeite genomen om Bos te melden hier: knappe bronzen plak!!!
Niet zijken maar reiden !
Heel knap, echt jammer van die 1e heat!