Marmotte 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Overigens wel bizar hoe snel die Fransen verkiezingen kunnen organiseren. In NL duurt dat een eeuwigheid.
Less is bore
Vervelend, maar niet onoverkomelijk. Ik rij op donderdag heen, hadden de planning om vrijdag wat te fietsen, zaterdag niks te doen en zondag dan klaar te staan. Maar ach, het is wat het is
Zou de Marmotte wel doorgaan ?? :
https://www.bergsport.nl/nieuws/2024/06 ... dderlawine
Col du Glandon ook dicht !
https://www.bergsport.nl/nieuws/2024/06 ... dderlawine
Col du Glandon ook dicht !
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Gaat wel goed komen denk ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is die weg de Lautaret?
Less is bore
Deze foto van van de Col du Glandon aan de kant van het Mauriennedal. De geneutraliseerde kant.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Ik ben gister aangekomen in Bourg D'oisans. Dorpje La Berarde is compleet weggevaagd. Meters hoog puin, huizen die tot aan het dak bedolven zijn. Ze vlogen gister nog af en aan met helikopters. Gister Les deux alpes opgereden, en de eerste 6 bochten van Alp D'Huez. Vandaag Lautaret, Galibier en Sarenne gedaan en via Alp D'Huez terug naar beneden. Op die klimmen verder niks gemerkt van problemen. Het water door de rivieren gaat wel als een gek tekeer, en ligt vol met bomen en puin. De oevers zijn op sommige plekken echt serieus weggeslagen. Denk dat ik morgen de Glandon eens oprijd. De weersvoorspelling blijft hier erg onzeker. Vandaag ook nauwelijks zon gezien, op de top van de Galibier 2'c bewolkt,mistig en een harde ijzige wind.. dat duurde even voor ik weer wat terug op temperatuur was
-
- Forum-lid
Bedankt…informatie van iemand ter plekke is waar ik naar op zoek was! Ik vertrek woensdag om daar ook op woensdag te arriveren op camping RCN belledonne. Had al even contact met hen gezocht maar nog niks gehoord…
Fingers crossed dat de Marmotte nog doorgaat…
Fingers crossed dat de Marmotte nog doorgaat…
Ik heb de klim naar La Berarde woensdag 12 juni nog gedaan, onvoorstelbaar dat er nog maar weinig van over is. Het zal wel even een poos duren voordat het weer mogelijk is.
Op de eerste kilometers vanaf de top van de Croix de Fer is nogal wat grind gestrooid, hopelijk is het daar nu inmiddels wat beter fietsen.
Op de eerste kilometers vanaf de top van de Croix de Fer is nogal wat grind gestrooid, hopelijk is het daar nu inmiddels wat beter fietsen.