Heeft ’n medaille weggenomen
Maar ik zal er niet om treuren….
Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Loting is natuurlijk niet alleen de baan maar ook tegen wie je loot. Het hoort er wel bij, maar toch blijf ik hierdoor de sprintvierkamp het echte koningsnummer van de sprint vinden. Wat mij betreft zou dat ook wel olympisch mogen zijn.daniel1975 schreef: ↑15 mar 2025 17:40 De Boo had pech, maar dat lag niet aan de loting. Normaal is binnenbaan starten op de 1.000 eerder een voordeel.
Jutta kiest haar eigen weg, prima. Maar ik hoor haar het hele seizoen al zeiken over haar schoenen, dat is voor mij hetzelfde als een topwielrenner die niet meer wint en aan zijn zadel(hoogte) gaat twijfelen.
En als topsporter zoveel dingen ernaast doen incl jetlags gaat dus blijkbaar niet goed. Niet bepaald verrassend…
Wat een teleurstelling voor Wiglund, wat had ik die het gegund. Hele seizoen de sterkste en nu net op het einde opgebrand.
Een inspanning van een minuut is al geen sprint meer. Doe dan een meerkamp met een 100 meter.Ernie C. schreef: ↑16 mar 2025 16:09Loting is natuurlijk niet alleen de baan maar ook tegen wie je loot. Het hoort er wel bij, maar toch blijf ik hierdoor de sprintvierkamp het echte koningsnummer van de sprint vinden. Wat mij betreft zou dat ook wel olympisch mogen zijn.daniel1975 schreef: ↑15 mar 2025 17:40 De Boo had pech, maar dat lag niet aan de loting. Normaal is binnenbaan starten op de 1.000 eerder een voordeel.
Jutta kiest haar eigen weg, prima. Maar ik hoor haar het hele seizoen al zeiken over haar schoenen, dat is voor mij hetzelfde als een topwielrenner die niet meer wint en aan zijn zadel(hoogte) gaat twijfelen.
En als topsporter zoveel dingen ernaast doen incl jetlags gaat dus blijkbaar niet goed. Niet bepaald verrassend…
Wat een teleurstelling voor Wiglund, wat had ik die het gegund. Hele seizoen de sterkste en nu net op het einde opgebrand.
Ik ben echt liefhebber, maar de 10k is vaak gewoon saai. Je moet teveel saaie ritten door voor die 1-2pareltjes.Dubbeldekker schreef: ↑16 mar 2025 15:49 Giotto is een sympathieke gast! Mooie winnaar van de afstand die te boek staat als “kijken naat gras dat groeit “
Degenen die rondetijden meeschrijven weten wel beter![]()
Alle Italianen zijn sympathiek;-)Dubbeldekker schreef: ↑16 mar 2025 15:49 Giotto is een sympathieke gast! Mooie winnaar van de afstand die te boek staat als “kijken naat gras dat groeit “
Degenen die rondetijden meeschrijven weten wel beter![]()
Ik zag toevallig vandaag nog even haar interview na de 1.000m langskomen.ColumsbusMJ schreef: ↑15 mar 2025 14:13 Ik vind Jutta ook best goede interviews geven zonder dat het gemaakt overkomt.
100 - 300 - 500 - 700. Dat zou ik mooi vinden. Echte sprintafstanden die je alleen nog maar bij de pupillen en junioren-C nog rijdt.pino schreef: ↑16 mar 2025 16:15Een inspanning van een minuut is al geen sprint meer. Doe dan een meerkamp met een 100 meter.Ernie C. schreef: ↑16 mar 2025 16:09Loting is natuurlijk niet alleen de baan maar ook tegen wie je loot. Het hoort er wel bij, maar toch blijf ik hierdoor de sprintvierkamp het echte koningsnummer van de sprint vinden. Wat mij betreft zou dat ook wel olympisch mogen zijn.daniel1975 schreef: ↑15 mar 2025 17:40 De Boo had pech, maar dat lag niet aan de loting. Normaal is binnenbaan starten op de 1.000 eerder een voordeel.