Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
[quote="Moustache"][quote="MarkD"]http://link.marktplaats.nl/342614345
Aerodynamisch? Geldt dat voor de zadelstand? [/quote]
Hahaha.
Dat zadel komt denk ik omdat die steen waar hij onder ligt waarschijnlijk in dat zadeltasJE zit.[/quote]
[quote="MTV"]Ach ja... vragen mag altijd. Degene die het biedt, verdient de fiets zonder meer![/quote]
Wel bieden vanaf 300 euro voor deze Gigolofiets.
Als 'nieuw', kijk maar naar de bandjes. Die zijn bijna vergaan...
Hahaha.
Dat zadel komt denk ik omdat die steen waar hij onder ligt waarschijnlijk in dat zadeltasJE zit.[/quote]
[quote="MTV"]Ach ja... vragen mag altijd. Degene die het biedt, verdient de fiets zonder meer![/quote]
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!
[quote="pfff"][quote=" dirk jan"]
Het lijkt mij een schitterende zaklamp, maar wat het verder voor een nut heeft
[/quote]
Lijkt meer op zo'n puf ding voor astma, dus zal wel iets zijn om ademhalen moeilijk te maken en zo de longen te trainen of iets dergelijks...[/quote]
Ik en mijn broer hebben beide behoorlijke astma. Mijn broer sport op hoog nivo en heeft een mega grote conditie.
Hij gebruikt dit of soortgelijk apparaat, om de spieren rondom de longen krachtiger te maken of zo. Dit op advies van een fysio die zich bezig houdt met COPD'ers.
Of dit ook voor mensen met een normale gezondheid werkt dat weet ik niet. Mijn broer ervaart een goede dingen van. Moet er wel bij zeggen dat de longarts hem voorspelde dat hij over 5 jaar in een rolstoel zou zitten is hij wel ook medicijnen gaan slikken.
Ik wil het zlef ook gaan gebruiken om gewoon eens te proberen, wat ik van mijn broer begreep moet je niet te heftig van stapel gaan, hij dacht ow ik zet hem op stand 3 of zo.. heeft die heel veel spierpijn van gehad..
Het lijkt mij een schitterende zaklamp, maar wat het verder voor een nut heeft
[/quote]
Lijkt meer op zo'n puf ding voor astma, dus zal wel iets zijn om ademhalen moeilijk te maken en zo de longen te trainen of iets dergelijks...[/quote]
Ik en mijn broer hebben beide behoorlijke astma. Mijn broer sport op hoog nivo en heeft een mega grote conditie.
Hij gebruikt dit of soortgelijk apparaat, om de spieren rondom de longen krachtiger te maken of zo. Dit op advies van een fysio die zich bezig houdt met COPD'ers.
Of dit ook voor mensen met een normale gezondheid werkt dat weet ik niet. Mijn broer ervaart een goede dingen van. Moet er wel bij zeggen dat de longarts hem voorspelde dat hij over 5 jaar in een rolstoel zou zitten is hij wel ook medicijnen gaan slikken.
Ik wil het zlef ook gaan gebruiken om gewoon eens te proberen, wat ik van mijn broer begreep moet je niet te heftig van stapel gaan, hij dacht ow ik zet hem op stand 3 of zo.. heeft die heel veel spierpijn van gehad..
[quote="100cols"]http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... /344384212
let op de framehoogte...[/quote]
Haha een reuzen fiets..
Misschien wat voor degene van 216cm die een race fiets zocht.
let op de framehoogte...[/quote]
Haha een reuzen fiets..
Misschien wat voor degene van 216cm die een race fiets zocht.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Het wordt al interessanter, de prijs is dramatisch gezakt naar 200 euro
[quote="NK 2003"][quote="Moustache"][quote="MarkD"]http://link.marktplaats.nl/342614345
Hahaha.
[/quote]
[quote="NK 2003"][quote="Moustache"][quote="MarkD"]http://link.marktplaats.nl/342614345
Hahaha.
[/quote]
Een "limited edition" voor een spotprijsje..
[quote="LVGH"]Een "limited edition" voor een spotprijsje..[/quote]
Het is wat aan de dure kant :/, maar ik vind het wel een mooie fiets.
Het is wat aan de dure kant :/, maar ik vind het wel een mooie fiets.
[quote="Farelli"][quote="LVGH"]Een "limited edition" voor een spotprijsje..[/quote]
Het is wat aan de dure kant :/, maar ik vind het wel een mooie fiets.[/quote]
die fiets gaat nooit in die koffer passen!
die fiets gaat nooit in die koffer passen!
[quote="Farelli"][quote="LVGH"]Een "limited edition" voor een spotprijsje..[/quote]
Dan is deze misschien wat voor je. Zelfde fiets, maar dan niet gebruikt en de helft van het geld
Dan is deze misschien wat voor je. Zelfde fiets, maar dan niet gebruikt en de helft van het geld