Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

Italia_david
Forum-lid

Gebruikersavatar Italia_david 21 dec 2011 13:58

amclassic-fan schreef:Je argumentatie staal als een tang op een varken... Dekker die door 't stof is gegaan... op wat voor manier dan....
als je je beetje hebt verdiept in dekker is dit duidelijk een vraag naar een bekende weg..... ;)
#passioneceleste #ridebianchi

waterman
Forum-lid

waterman 21 dec 2011 19:29

Tweede kans ja, maar als ie maar met beide voeten op de grond blijft. De Docu. die ik gezien heb over hem
naja, had ik mijn bedenken over zijn houding maar ik kan het ook verkeerd ingeschat hebben. Laat hem nu maar
eens bewijzen dat hij het weer kan waarmaken, talent genoeg.

thom
Forum-lid

thom 29 dec 2011 19:21

Kan die man ooit nog wat winnen zonder rommel? Ik hoop het maar vrees gelijktijdig............Een hele korte etappekoers misschien in topvorm....

rogiertcanyon
Forum-lid

rogiertcanyon 05 jan 2012 21:43

Dekker naar Qatar. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 14 jan 2012 01:24

waterman schreef: De Docu. die ik gezien heb over hem
naja, had ik mijn bedenken over zijn houding maar ik kan het ook verkeerd ingeschat hebben.

De docu schetste inderdaad zo een beeld, maar hou er rekening mee dat bij een docu van een uur misschien wel 50uur is opgenomen en vervolgens de editor met knippen het verhaal zo maakt zoals hij dat wil.
Afbeelding

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 14 jan 2012 12:09

thom schreef:Kan die man ooit nog wat winnen zonder rommel? Ik hoop het maar vrees gelijktijdig............Een hele korte etappekoers misschien in topvorm....
Ach, je ziet dat een David Millar het ook kan en ik denk dat Dekker wel de tijd nodig heeft om terug op niveau te geraken. In training kan je namelijk jezelf niet echt klaar maken vvoor de koers, daar zijn koersen voor nodig. Komend seizoen zal veel uitmaken, hij is nog niet te oud en is natuurlijk wel een sterke renner altijd geweest, eentje met karakter en hopelijk kan hij daar nu mooi mee uit de voeten. Hij zit ploeg technisch in een mooie stimulerende omgeving. Ik ben heel benieuwd.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

rikkert
Forum-lid

rikkert 14 jan 2012 15:18

superrose schreef:
thom schreef:Kan die man ooit nog wat winnen zonder rommel? Ik hoop het maar vrees gelijktijdig............Een hele korte etappekoers misschien in topvorm....
Ach, je ziet dat een David Millar het ook kan en ik denk dat Dekker wel de tijd nodig heeft om terug op niveau te geraken. In training kan je namelijk jezelf niet echt klaar maken vvoor de koers, daar zijn koersen voor nodig. Komend seizoen zal veel uitmaken, hij is nog niet te oud en is natuurlijk wel een sterke renner altijd geweest, eentje met karakter en hopelijk kan hij daar nu mooi mee uit de voeten. Hij zit ploeg technisch in een mooie stimulerende omgeving. Ik ben heel benieuwd.
Hmmmm, renner met karakter. Karakter, dat is niet de eerste associatie die ik bij de naam TD heb. Maar dat is mijn interpretatie.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

eelcoz

eelcoz 14 jan 2012 16:13

Dat is ook niet het eerste woord dat in mij opkomt als ik aan Thomas Dekker denk...

Verder hoop ik dat hij in staat is om terug op niveau te komen. Talent zat, dat is het probleem niet.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 14 jan 2012 17:42

euh zie volgende post, ze kwamen dubbel
Laatst gewijzigd door superrose op 14 jan 2012 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 14 jan 2012 17:44

misschien niet het karakter wat jullie als aangenaam zien, maar karakter heeft hij wel en een scherp randje, wat bravoure en als dat in de juiste banen gaat is het heel bruikbaar.
Overigens heel interessant dat je aan de rest van de post, die op de discussie ingaat volledig voorbij gaat

eelcoz

eelcoz 14 jan 2012 17:47

Edit: misverstand inmiddels opgelost. :)
Laatst gewijzigd door eelcoz op 14 jan 2012 18:23, 2 keer totaal gewijzigd.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 14 jan 2012 17:49

Italia_david schreef:
amclassic-fan schreef:Ik snap niet waarom iedereen weer zo positief doet over Dekker. Hij heeft 1e bij hoog en laag volgehouden onschuldig te zijn, hij bleef arrogant doen. Langzaam maar zeker dan toch maar toegeven dat je misschien wel wat gebruikt hebt, maar vol blijven houden dat je 't enkel 1 keer in december hebt gebruikt. Lekker geloofwaardig. Daarnaast heeft hij goed z'n mond gehouden over z'n leveranciers en dergelijke, dus die kunnen nu nog steeds doping aan 't verpatsen zijn.

Tijdens zijn comeback heeft hij niets gepresteerd, in de ronde van Portugal werd ie naar huis gereden. Ken een heel pak renners die ik de kans veel meer had gegund.
Dit vind ik typisch een geval van iemand die eerst van een toren loopt te blaten en bij het eerste succes zichzelf op de borst slaat.. dekker is in portugal uitgevallen door een blessure waar hij al een tijdje mee liep...

iedereen verdient een tweede kans... (zie ook mensen als millar) en zeker een mooi succes word hem gegund... als er iemand is die door het stof is gegaan is thomas dekker het wel... persoonlijk heb ik meer vertrouwen in Dekker als in Gesink...
Hierin is er wel een verschil tussen Dekker en Milar. Milar heeft direct toegeven en in de Franse rechtzaal getuigd en toen werd hij vrijgesproken, vervolgens heeft hij actief meegewerkt en is deels eigenaar van een ploeg die de schone sport actief stimuleert. Hij zit in de WADA atleten comissie en heeft de Britse anti doping authoriteit geholpen in voorlichting over doping.

Ik geloof wel dat Dekker een 2e kans verdient en hoop dat hij net als Millar ook zich actief tegen doping gaat uitspreken om andere jonge renners te laten zien dat er ook een andere keuze is.

Plaats reactie