Cannondale
Garantie Cannondale
Weet iemand hoe de garantie luidt van Cannondale bij breuk van het frame bij een las ?
Het betreft hier een CAD 3 van 12 jaar oud van eerste eigenaar. Bovenbuis bij las zadelbuis is gescheurd.
Weet iemand hoe de garantie luidt van Cannondale bij breuk van het frame bij een las ?
Het betreft hier een CAD 3 van 12 jaar oud van eerste eigenaar. Bovenbuis bij las zadelbuis is gescheurd.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
mensma schreef:Dit komt uit het regionale nieuws: Foutje...
http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/29027/R ... tsing.html
Het foutje is dan de kop van het artikel terwijl er een man per ambulance moest worden afgevoerd..?
Marconi schreef:Garantie Cannondale
Naar een cannondale dealer gaan die zal het moeten voorleggen aan cannondale NL. waarschijnlijk krijg je een nette aanbieding voor het vervangen van het frame (mocht het een prod.fout zijn) ik denk niet dat het kosteloos zal zijn na 12 jaar maar ik weet dat er iemand een vergelijkbaar probleem had met een caad 3 en die heeft voor 200 euro een nieuw caad9 frame incl opbouw oude onderdelen... + wat bijbetaald voor de bb30 cranck! maar dan heb je wel meteen een hele andere/betere fiets
Je zou even moeten googlen op wat cannondale verstaat onder lifetime garantie, volgens mij is dat 15 of 25 jaar.... Heb je de aankoopnota nog?
Otje 2 schreef:Marconi schreef:Garantie Cannondale
Naar een cannondale dealer gaan die zal het moeten voorleggen aan cannondale NL. waarschijnlijk krijg je een nette aanbieding voor het vervangen van het frame (mocht het een prod.fout zijn) ik denk niet dat het kosteloos zal zijn na 12 jaar maar ik weet dat er iemand een vergelijkbaar probleem had met een caad 3 en die heeft voor 200 euro een nieuw caad9 frame incl opbouw oude onderdelen... + wat bijbetaald voor de bb30 cranck! maar dan heb je wel meteen een hele andere/betere fiets
Je zou even moeten googlen op wat cannondale verstaat onder lifetime garantie, volgens mij is dat 15 of 25 jaar.... Heb je de aankoopnota nog?
Betrokkene heeft inmiddels een Cannondale dealer benaderd ( van Herwerden) omdat de FM Plieger , waar de fiets gekocht is, geen dealer meer is van Cannondale.
Dus wordt het afwachten wat Cannondale aanbiedt of doet.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Beste Cannondale rijders. Ik heb een vraag, na mijn trainingsrit ben ik iets wat lijkt op een beschadiging tegengekomen op mijn Six 2010 frame. Wat denken jullie, na laten kijken door de FM?
Het gaat om de verticale "streep" aan de binnenkant van de rechterkant van het frame.
Het gaat om de verticale "streep" aan de binnenkant van de rechterkant van het frame.
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
-
- Forum-lid
is waarschijnlijk van uw buitenband tegen te komen
Heeft je acterwiel niet een keer scheef ingezeten, en is dit niet een rubberspoor?
@ klontje: Dit is niet het geval want na het schoonmaken blijft het zitten. Als ik er met mijn vinger/nagel overheen ga voel ik duidelijk iets van een overgang
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
jaccoB schreef:Goeie dag connondalerijders,
LOL - http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=1&TID=41005 (3de post)
-
- Forum-lid
Vanavond even langs de FM geweest voor een na afstelling van de zithouding, na meting moest alleen de zadel iets naar voren geschoven worden. Dat kleine beetje verschil rijdt toch fijner.
En even over gehad dat ik een compact had gekregen ipv een triple. Mocht ik een triple willen dan veranderd hij dat per direct. Maar omdat ik super tevreden ben over de compact kreeg ik als ik niet meer uit de voeten kon met het 34 blad een extra 39 blad erbij.
En even over gehad dat ik een compact had gekregen ipv een triple. Mocht ik een triple willen dan veranderd hij dat per direct. Maar omdat ik super tevreden ben over de compact kreeg ik als ik niet meer uit de voeten kon met het 34 blad een extra 39 blad erbij.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0