Cube
Is die van vorig jaar niet een paar maten te klein, gezien de hoeveelheid spacers?ViktorDB schreef:Mijn nieuwe cube waarmee ik het komende seizoen zal rijden De achterste is die van vorig jaar en hou ik als reserve.
-
- Forum-lid
Valt mij op dat veel van jullie op het origineel gemonteerde zadel blijven zitten, terwijl dat het eerste was wat ik destijds verving. Vond het een verschrikkelijk ding..
Grappig, ik rijd inmiddels niet meer op een Cube (wegens val frame afgeschreven), maar het enige dat ik nu nog van mijn Cube gebruik is het zadel
Overigens beviel mijn Cube (Agree GTC Race) me die 1,5 jaar prima. Die GTC Pro van izzibram ziet er ook fraai uit, vind alleen de wielstickers net iets te opvallend . Bevallen de wielen verder goed?
Overigens beviel mijn Cube (Agree GTC Race) me die 1,5 jaar prima. Die GTC Pro van izzibram ziet er ook fraai uit, vind alleen de wielstickers net iets te opvallend . Bevallen de wielen verder goed?
@ Camu De veltec wielen pas in september 2011 gekocht dus nog weinig mee kunnen fietsen. Maar stukken beter dan de orginele Fulcrums R7 Stickers zijn er helaas niet af te halen...idd wat druk maar wel weer stoer. Zadel ben ik nog steeds tevreden over trouwens.
Race: Scott Addict 10 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Ik heb er hier nog 1 liggen van een Cube Agree GTC uit 2009, ongebruikt en wel.ViktorDB schreef:op mijn nieuwe cube zit er standaard een selle italia zadel maar wil terug het ready for race zadel van de vorige edities. Dat zat me echt goed.
Als er iemand is die interesse heeft, laat maar weten
-
- Forum-lid
Beetje veranderingen`: Nieuwe remmen standaard Fsa gossamer vervangen door ultegra remmen.
Rood stuurlint en witte hoods in plaats van het witte stuurlint met zwarte hoods
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
Mooi..