Vandaag gezien...een korte broek
Bij mij is 15 graden kort-lang en tegen de 20 graden kort-kort. Vandaag heerlijk gefietst in lang-lang, wel rit van 200km en dan trek ik graag een extra laagje aan.:bernard schreef:simpele regel: 10+ = kort-kort. Vandaag dus in kort-kort 86km gereden; 't was heerlijk weer! Maar iedereen is anders....
Parijs-Brest-Parijs 2023
Bij 10 graden met je blote beentjes en armen? /huiver & ril. Dat is voor mij gegarandeerd een dikke verkoudheid of griep oplopen doordat ik het dan te koud krijg en mijn weerstand te erg ondermijnt word. Ik heb maar een klein lichaam he, niet zo'n grote kachel.
Veni. Vidi. Fietsie.
Hier was het ook boven de 20 graden, maar er nog genoeg gezien in vol wintertenue. Beenstukken, armstukken of winterjack, overschoenen en als klap op de vuurpijl, helmmuts.pizzi schreef:Vandaag alleen maar fietsers in kort-kort gezien. Niet heel gek bij 20+ graden (Girona).
In de Vaucluse.
Vandaag is het regenachtig.
-
- Forum-lid
Gisteren was ik ook in korte broek, heerlijk weer
Maak joe woar
Gelijk heb je. Kijk naar de profs, die rijden gewoon lang-lang. Pas in de finale gaat er wat uit en die mensen produceren heel wat meer warmte dan wij.TumTumTum schreef:Bij 10 graden met je blote beentjes en armen? /huiver & ril. Dat is voor mij gegarandeerd een dikke verkoudheid of griep oplopen doordat ik het dan te koud krijg en mijn weerstand te erg ondermijnt word. Ik heb maar een klein lichaam he, niet zo'n grote kachel.
- Sha Kokken
- Forum-lid
Gisteren heerlijk ritje vanuit Apeldoorn over de Posbank. Castelli Nanoflex lange broek (=effectief hetzelfde als nanoflex beenwarmers) en Passo Giau jack over een dun mouwloos zweetshirtje. Heerlijk, zeker met die wind.
Maar goed, mijn genenmateriaal komt deels van wat dichter bij de evenaar...
Maar goed, mijn genenmateriaal komt deels van wat dichter bij de evenaar...
2 man vandaag in korte broek gezien + 2x kniestukken.
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag richting Elsendorp (Brabant) gefietst aan de andere kant vanuit Elsendorp kwam mij iemand in kort/kort tegen. Ik vond het met 13 graden toch nog wat aan de frisse kant. Vooral omdat hij nog de wind tegen had.
Ghost Nivolet 6LC