Droomfiets
Wellicht ligt het aan mij, maar ben ik nu de enige die die, vind ik, schreeuwerige decals lelijk vind?
Ik vind de meeste van de fietsen hier gepost best fraai, zeker zo'n Prince, maar alsjeblieft dan zonder al die letters.... gewoon één keer de merknaam erop liefst beetje klein, moet kunnen toch? En voor de wielen, zadelpen etc. hoeft er wat mij betreft helemaal niets op te staan.
Ik vind de meeste van de fietsen hier gepost best fraai, zeker zo'n Prince, maar alsjeblieft dan zonder al die letters.... gewoon één keer de merknaam erop liefst beetje klein, moet kunnen toch? En voor de wielen, zadelpen etc. hoeft er wat mij betreft helemaal niets op te staan.
[quote="raphaël"]Wellicht ligt het aan mij, maar ben ik nu de enige die die, vind ik, schreeuwerige decals lelijk vind?
[/quote]
Jammer jongen, maar dit is voor jou het verkeerde tijdsgewricht.
Alles en iedereen moet schreeuwend communiceren, want stel dat je niet gezien/gehoord wordt. Less is more geldt niet in meer deze wereld waar rappertjes met gouden tanden, opzichtige neonverlichte SUV's en een flink strafblad als rolmodel worden neergezet.
Het is helaas niet anders, je kunt er natuurlijk voor kiezen je eigen weg te gaan, een one-off te bestellen helemaal naar jouw smaak. Verwacht alleen niet dat je er tweedehands iets voor krijgt, want de blingblingbrigade wil ook tweedehands gezien worden, met bijpassende witte sokjes en witte zadelpen, want wit is helemaal in weetjewelweetjeniet.
[/quote]
Jammer jongen, maar dit is voor jou het verkeerde tijdsgewricht.
Alles en iedereen moet schreeuwend communiceren, want stel dat je niet gezien/gehoord wordt. Less is more geldt niet in meer deze wereld waar rappertjes met gouden tanden, opzichtige neonverlichte SUV's en een flink strafblad als rolmodel worden neergezet.
Het is helaas niet anders, je kunt er natuurlijk voor kiezen je eigen weg te gaan, een one-off te bestellen helemaal naar jouw smaak. Verwacht alleen niet dat je er tweedehands iets voor krijgt, want de blingblingbrigade wil ook tweedehands gezien worden, met bijpassende witte sokjes en witte zadelpen, want wit is helemaal in weetjewelweetjeniet.
You should see me go downhill...
[quote="litespeed"]Tijdsgewricht of niet, maar het beperkt zich toch redelijkerwijs tot de fietswereld. Of plakken de meesten van jullie ook enorme merkstickers op de auto als je die net gekocht hebt...?[/quote]
Nee, maar de merklogo's worden wel steeds groter, en je ziet bepaalde types ook met grote stickers van het merk autoradio dat ze hebben etc. Ook op sportarikelen (tennisrackets) en kleding kan het allemaal niet schreeuwerig genoeg.
Nee, maar de merklogo's worden wel steeds groter, en je ziet bepaalde types ook met grote stickers van het merk autoradio dat ze hebben etc. Ook op sportarikelen (tennisrackets) en kleding kan het allemaal niet schreeuwerig genoeg.
You should see me go downhill...
rafael groot gelijk. wat een gelul allemaal. alsof je geen mooie ingetogen fietsen kunt opbouwen. voorbeelden genoeg (ook in dit topic)! en als je bij het kopen van je droomfiets al gaat afvragen wat je er tweedehands voor krijgt... *steekje los modus*
oveigens wel een rake beschrijving van het tijdsgewricht ben benieuwd hoe wild ik me zaterdag ga schrikken op de BM
oveigens wel een rake beschrijving van het tijdsgewricht ben benieuwd hoe wild ik me zaterdag ga schrikken op de BM
ik vind de vorm van zon pina of bianchi erg mooi!en dan alleen mat zwart ofzo met alleen 1x merknaam erop in het wit, dat zou echt geniaal zijn. maarja dan moet je het zelf laten spuiten, en weet niet hoeveel dat gaat kosten.. of iemand ff soepen?
de meeste ingetogen fietsen die hier staan vind ik zeer hoekig en dus lelijk ik wil mooi lijnenspel, net als bij mooie auto`s.
de meeste ingetogen fietsen die hier staan vind ik zeer hoekig en dus lelijk ik wil mooi lijnenspel, net als bij mooie auto`s.
[quote="litespeed"]Ik heb er even andere wielen ingeshopt...:
Fraai hoor.[/quote]
Uhm doe mij die litespeed/van nicholas van je dan maar hoor.
Fraai hoor.[/quote]
Uhm doe mij die litespeed/van nicholas van je dan maar hoor.