Als dat zo is, dan ben ik dat volledig met je eens. Maar daar is hier geen sprake van toch? Fonsie kwam toch niet hiermee aanzetten nu?
(PS: Nieuw Tool album in april?? Zou het?)
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Als dat zo is, dan ben ik dat volledig met je eens. Maar daar is hier geen sprake van toch? Fonsie kwam toch niet hiermee aanzetten nu?
Yep, we lezen uiteraard mee. Onze mening/bevindingen/ervaringen komen overeen met de algehele tendens van dit topic. Ik zou haast willen zeggen: dan weet je het wel.daniel1975 schreef: ↑31 jan 2019 21:53 Dat kunnen we hier nu toch ongeveer zelf wel invullen: de boel is serieus onder druk gezet en die druk zo hoog opgevoerd dat Janneke eieren voor haar geld heeft gekozen. Werkelijk alle antwoorden van Fons wijzen in die richting.
Ben wel heel benieuwd hoe de redactie van Fiets hier nu naar kijkt. Ik zie Edwin regelmatig online staan, dus zo houden het (terecht!) wel in de gaten.
zou leuk zijn, als het nog beter kan dan hun vorige albums. 10.000 Days was al bijna niet opgewassen tegen de vorige. nu nog een nieuwe Half-Life.
Ik ben even bezig geweest op de tweets uit je link.Jaap Telder schreef: ↑01 feb 2019 09:55 Bron van vorige bijdrage:
https://twitter.com/hashtag/fonsbikes
Is dit gewoon reclame of een advertorial.
Ik vermoed ellenlange lappen met onzinnige, herhalende teksten in de mailboxRodrick schreef: ↑01 feb 2019 13:33Yep, we lezen uiteraard mee. Onze mening/bevindingen/ervaringen komen overeen met de algehele tendens van dit topic. Ik zou haast willen zeggen: dan weet je het wel.daniel1975 schreef: ↑31 jan 2019 21:53 Dat kunnen we hier nu toch ongeveer zelf wel invullen: de boel is serieus onder druk gezet en die druk zo hoog opgevoerd dat Janneke eieren voor haar geld heeft gekozen. Werkelijk alle antwoorden van Fons wijzen in die richting.
Ben wel heel benieuwd hoe de redactie van Fiets hier nu naar kijkt. Ik zie Edwin regelmatig online staan, dus zo houden het (terecht!) wel in de gaten.
Dankjewel voor je interesse Natuurlijk zijn we bezig met een herenmodel. Onze Duitse engineers maken op dit moment overuren. De tekst voor de advertorials ligt al klaar:
En daar kunnen we gewoon weer het Fons "vrouw specifieke" frame voor gebruiken, die hebben we hier toch al liggen... maakt niet uit joh, die mannetjes zijn toch niet zo slim....MPolleke schreef: ↑01 feb 2019 16:04Dankjewel voor je interesse Natuurlijk zijn we bezig met een herenmodel. Onze Duitse engineers maken op dit moment overuren. De tekst voor de advertorials ligt al klaar:
.Sarcasme natuurlijk, maar het zou zomaar kunnen
Sorry als het niet grappig is, maar ik moest het kwijt