Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Vandaag voor het eerst mijn (2 jaar geleden gekochte ...) Castelli Alpha jacket gebruikt.
Getest dus bij temperaturen rond het vriespunt.
Onder de Alpha enkel een base layer met lange mouwen (uit de Decathlon).
Prima combinatie !
Geen koude gevoeld !
Getest dus bij temperaturen rond het vriespunt.
Onder de Alpha enkel een base layer met lange mouwen (uit de Decathlon).
Prima combinatie !
Geen koude gevoeld !
wat waren de prijzen van de "look a like" dingen en van deze helm dan
Sorry te lui om op te zoeken
Mss bedoelt 'ie de Giro Foray? Die heeft enigzins de aero look van de Synthe en Aether.
Ik heb namelijk altijd het idee dat ik tot 1 a 2 minuten relatief sterk ben voor een fietser (nog steeds vanuit dat schaatsen, en ik onderhoud dat explosieve ook wel redelijk met singlespeed mountainbiken), vervolgens tot 1 uur relatief zwak (ik ben te lui om serieus blokken te trainen) maar bij echt lange ritten weer relatief sterk (afgelopen jaren veel volume gefietst en dus een redelijke Dauerbrenner geworden)
Heel lang over getwijfeld wel. Afgelopen jaren heb ik vooral voor de beleving gefietst en niet zozeer voor de prestatie. Maar toch brandt er toch nog steeds ergens een vuurtje om prestaties te leveren, en een fascinatie voor cijfertjes natuurlijk (halve leven wedstrijden geschaatst he....). En ik ben idd ook wel opgeleid om iets met zulke data te kunnen (en de moderne software kauwt alles ook al netjes voor)
Ja ik ook! Aan de hand van de VAM's die ik doorgaans rij heb ik wel een idee, maar ik ben vooral heel benieuwd naar de vorm van mijn power curve in vergelijking met anderen.
Ik heb namelijk altijd het idee dat ik tot 1 a 2 minuten relatief sterk ben voor een fietser (nog steeds vanuit dat schaatsen, en ik onderhoud dat explosieve ook wel redelijk met singlespeed mountainbiken), vervolgens tot 1 uur relatief zwak (ik ben te lui om serieus blokken te trainen) maar bij echt lange ritten weer relatief sterk (afgelopen jaren veel volume gefietst en dus een redelijke Dauerbrenner geworden)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Spexcel shortje.
Eerste testritje van 2u was bemoedigend. Goeie zeem. Hier en daar is het stiksel niet perfect, maar voor het geld is dit gewoon een top broekje.
Eerste testritje van 2u was bemoedigend. Goeie zeem. Hier en daar is het stiksel niet perfect, maar voor het geld is dit gewoon een top broekje.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat bedoel je met "stiksel niet perfect"?
Bij mij moet een broek gewoon goed zijn, onafhankelijk van hoeveel deze kost.
Wat heb je aan een broek van 10 Euro als ze niet goed zit.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hij zit goed. Maar onderaan bv is er waar ze de gripper gestikt hebben, is er een verschil van 1 tot 1,5mm tussen de twee stukken. Da's puur visueel. Voel ik helemaal niet.
Voor een prijs van 17 euro (denk ik) aanvaard ik dat.
Ik rij er geen km trager door, ik rij er geen km minder door.
Voor een prijs van 17 euro (denk ik) aanvaard ik dat.
Ik rij er geen km trager door, ik rij er geen km minder door.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb mij een nieuwe fiets gekocht omdat de Gazelle niks was.
Het is een LIV Allure van Giant.
afbeeldingen uploaden gratis
Het is een LIV Allure van Giant.
afbeeldingen uploaden gratis
Ghost Nivolet 6LC
Voor de wintermaanden en voor mogelijk toekomstige gravelritjes. In tegenstelling tot de Colnago CLX passen er in deze Colnago wel 28mm bandjes.
Ding stond er als een varken bij bij de fietsenzaak. Maar voor werkelijk een prikkie mee kunnen nemen. Vanochtend opgehaald en vanmiddag gepoetst en een eerste ritje gemaakt. Nog even een beetje met de spacers en het zadel spelen, maar eerste indruk is super goed! Ik ben blij met m'n tweede Colnago. Op naar de derde. Go N+1
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Een setje Fiets ophangbeugels zodat mijn dochter haar fiets niet per ongeluk tegen mijn racert zet.
Tacx Bikebracket T3145 Ophangsysteem
Tacx Bikebracket T3145 Ophangsysteem
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.