Ik ook! Binnenkort de ketting, cassette en bladen eens goed schoonmaken. Dan Wend erop. Zal na een paar 100 km eens laten weten hoe 't gaat
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
En zo haal je gelijk in elke discussie.
Met dooddoeners zwieren en op tijd stoppen.
Mag ik wel met een tattoo op mijn arm rondrijden? Want Rapha maakt ook reclame met modellen met tattoos. Hoe breed mag de streep zijn? Welke kleuren mag ik wel of niet gebruiken?
Bij deze gun ik je van harte je superioriteitsgevoel. Wentel er maar lekker in.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met een tattoo kan nog net, maar met baard is echt alleen toegestaan als je rapha draagt.....
Less is bore
Jij doet echt iets je hard te best het overduidelijke niet te begrijpen. Doet me nogal trollerig overkomen.hayes schreef: ↑22 dec 2018 17:55En zo haal je gelijk in elke discussie.
Met dooddoeners zwieren en op tijd stoppen.
Mag ik wel met een tattoo op mijn arm rondrijden? Want Rapha maakt ook reclame met modellen met tattoos. Hoe breed mag de streep zijn? Welke kleuren mag ik wel of niet gebruiken?
Bij deze gun ik je van harte je superioriteitsgevoel. Wentel er maar lekker in.
Ah ja
*haalt schouders op*-emoji
Ik ga er van uit dat je op je Chinese carbon wielen mooi de Belgische douane betaalt en niet via een omweg de wettelijk verplichte taksen probeert te ontlopen dan... Wat dat mag niet uiteraard
*haalt schouders op*-emoji
Ik ga er van uit dat je op je Chinese carbon wielen mooi de Belgische douane betaalt en niet via een omweg de wettelijk verplichte taksen probeert te ontlopen dan... Wat dat mag niet uiteraard
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ze zitten wel echt heel comfortabel.
Hopelijk snel terug warm weer want het zijn echt wel zomerschoenen.
Of nu al binnen op de trainer als je echt niet kan wachten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Sweety2008
- Forum-lid
Nu kan ik makkelijker de buitenband over de velg krijgen met mijn artrose in de vingers.
Het is de bandenknecht van BBBGhost Nivolet 6LC
vergeten te vermelden maar... Rapha Pro Team Flyweight bril met twee extra lenzen, toen met Black Friday maar pas veel later gekregen door een of ander probleem in het magazijn door de Black Friday madness. In de sale nog altijd heel erg duur maar het was al lang geleden datk een cadeautje voor mezelf had gekocht... ze zitten heel erg goed en heb er eigenlijk niks op aan te merken. lenzen zouden ook een krasvrije behandeling gekregen hebben. alleszins een pak fijner fietsen dan met het Trivio Vento brilletje dat toch zo lastig van lenzen te verwisselen was en dat snel krassen had. (maar het deed z'n werk ook wel)