Cyclocross fietsen
Ik heb ook een crosser aangeschaft voor de winter! Nu de vraag hebben jullie de crosser hetzelfde afgesteld kwa hoogte lengte etc of zitten jullie op de crosser wat lager/ korter/gestrekter?
Stuurhoogte etc? Dus concreet hebben jullie dezelfde afstelling/zit als op de racer?
Stuurhoogte etc? Dus concreet hebben jullie dezelfde afstelling/zit als op de racer?
-
- Forum-lid
Hoger en korter.
Korte status update van mijn zoektocht naar een leuke winter/woon-werk crosser
- De Crux heb ik een antwoord op van de Belgische meneer. Wil er minimaal nog 850 euro voor hebben. Is van begin 2013. Iets boven budget, maar.....
- Guerciotti heeft wel extra foto's op verzoek geplaatst, maar verder nog geen reactie. (En geen telefoon nummer....)
- Ridley, twijfel enigszins of van die 3 deze mij het beste gaat passen. Wel prima contact met de verkoper en is op een uurtje rijden. Qua prijs in het midden.
Neig een beetje naar de Crux, vooral de looks en afmontage bevallen, maar is wel meer dan 2 uur rijden en doe ik liever niet voor niks.
De Guerciotti lijkt mij ook wel in goede staat en is goedkoper en dichterbij.
- De Crux heb ik een antwoord op van de Belgische meneer. Wil er minimaal nog 850 euro voor hebben. Is van begin 2013. Iets boven budget, maar.....
- Guerciotti heeft wel extra foto's op verzoek geplaatst, maar verder nog geen reactie. (En geen telefoon nummer....)
- Ridley, twijfel enigszins of van die 3 deze mij het beste gaat passen. Wel prima contact met de verkoper en is op een uurtje rijden. Qua prijs in het midden.
Neig een beetje naar de Crux, vooral de looks en afmontage bevallen, maar is wel meer dan 2 uur rijden en doe ik liever niet voor niks.
De Guerciotti lijkt mij ook wel in goede staat en is goedkoper en dichterbij.
- StevieSeagal
- Forum-lid
Ik zit op het moment te kijken om d.m.v. een hartslagmeter te gaan trainen en wedstrijdjes te gaan rijden.
Doen jullie dit met een horloge of met een fietscomputer?
Ik vraag me dus af wat handiger is voor in het veld.
Doen jullie dit met een horloge of met een fietscomputer?
Ik vraag me dus af wat handiger is voor in het veld.
-
- Forum-lid
In het veld Is het eigenlijk not done om met een computer te rijden.
Ik ben een vd weinige doe gewoon met een garmin 800 op zijn stuur rijdt.
Ik ben een vd weinige doe gewoon met een garmin 800 op zijn stuur rijdt.
- StevieSeagal
- Forum-lid
Waarom is het not done? Bedoel je dat het alleen in wedstrijden niet zou kunnen of ook bij trainingen? Ik snap nog wel enigszins dat het bij een wedstrijd niet zou kunnen vanwege het eventuele wisselen van fietsen.
Bij mensen op een MTB zie ik toch ook vaak genoeg een computer bevestigd zitten?
Bij mensen op een MTB zie ik toch ook vaak genoeg een computer bevestigd zitten?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Zou beginnen met 2.5 achter en 2.3 voor en eens kijken hoe het voelt.